fitness - gdansk

1. Data: 2006-05-28 05:58:49

Temat: fitness - gdansk
Od: Martusia <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu zdecydowalam sie ze powinnam chodzic na aerobic, tylko
jak zwykle nie wiem gdzie... Interesuje mnie gdansk (najlepiej
centrum, wrzeszcz).
Tak wiec prosze grupowiczki z Gdanska o podpowiedzi :)

Moim celem jest na poczatek poprawienie ogolnej kondycji
fizycznej, a pozniej pewnie modelowanie okreslonych partii ciala
takich jak posladki, uda, brzuch, piersi :)
W zwiazku z tym rowniez prosze o doradzenie na jakie formy
aerobiku, tudziez inne formy fitness powinnam uczeszczac.

W zwiazku, ze chodzi o moj wyglad, czyli w sumie i o urode mam
nadzieje ze post moj zwiazany jest z ta grupa

Marta

2. Data: 2006-05-29 16:52:14

Temat: Re: fitness - gdansk
Od: "a." <aniulka03@@wp@@.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja chodze do Lady fitness, na wajdeloty, jestem zadowolona :) jedne zajecia
kosztuja 13zl a karnet na zajecia poranne 80zl (10 zajec) mi starcza na 3
miesiace bo chodze raz w tyg:P, cwiczenia sa zrownicowane, wiec na pewno
znajdziesz cos dla siebie, sa takie dla poprawienia ogolnej kondycji i tez
takie bardziej statyczne na kasztaltowanie konkretnych partii ciala. Moja
kolezanka chodzi tez na zajecia, ktore odbywaja sie dwa razy w tygodniu we
wt i pt o 19 zdaje sie, na Lilli Wenedy 19 - w szkole podstawowej nr 24.
Jest bardzo zadowolona, wiec jak tylko skonbczy mi sie karnet w Lady Fitness
to tez tam sprobuje :)

pozdrawiam
a.

3. Data: 2006-05-29 17:46:53

Od: "ninaad" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fitness-spojnia.pl/

Chodzę tam na siłownie, ale koleżanki uczęszczają do Spójni na różne zajęcia
ruchowe i wszystkie zadowolone.

Ania

krostki po goleniu
www.perfumy.oh.pl