krostki po goleniu

1. Data: 2006-05-27 20:59:42

Temat: krostki po goleniu
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej :) dzis sie wyklucilam z miom facetem ze napisze do was w sprawie
jego krostek na twarzy :) Otoz po goleniu wyskakuja mu czerwone punkciki
na obszarze golonym ktore swedza i wygladaja nieestetycznie(jest ich
najwiecej pod broda). Uzywa on normalnej meskiej golarki jednorazowej.
Ja sie upieram ze pomoze mu regularny peeling, to on na to ze nie
bedzie sie papral w damskich kosmetykach... no i co ja mam zrobic? kupic
mu ten piling i szorowac na sile? jesli tak to jaki? a moze jakies inne
rozwiazanie?
..::Mehi::..

2. Data: 2006-05-27 21:12:36

Temat: Re: krostki po goleniu
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie sie papral w damskich kosmetykach... no i co ja mam zrobic? kupic
> mu ten piling i szorowac na sile? jesli tak to jaki? a moze jakies inne

a nie lepszy bylby jakis balsam po goleniu + krem ? Bo ten peeling to ja
czarno widze, moze tylko bardziej podraznic te miejsca, IMHO.

pozdrawiam,
Monia
--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

3. Data: 2006-05-27 21:29:00

Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze jakies inne
> rozwiazanie?
> --
> pozdrawiam
> ..::Mehi::..

Ktos ostatnio pisal, ze dobrze jest sparzyc maszynke wrzatkiem przed
goleniem. Polecam rowniez dobre balsamy po goleniu.

Jolky!

4. Data: 2006-05-28 06:45:36

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):

> [...]
> najwiecej pod broda). Uzywa on normalnej meskiej golarki jednorazowej.
> Ja sie upieram ze pomoze mu regularny peeling,

Jesli sa krostki, to zapewne skora jest podrazniona - peeling absolutie
odpada. Zazwyczaj przy samym wlosie pojawia sie tresc ropna. Jest jej
mniej lub wiecej, ale peeling by to tylko pogorszyl.

Te krostki to nic innego, jak zapalnie ujscia mieszka wlosowego, ktore
moze sie przeksztalcic w zapalenie mieszka wlosowego, a dalej w
zapalenie okolomieszkowe.

Mojemu facetowi bardzo to dokuczalo i bolalo. Zadne lagodzace balsamy
nie pomagaly. Uslyszalam gdzies, ze ponoc pomaga masc nagietkowa.
Kupilam mu, ale cudow sie nie spodziewalam.

A tu prosze! Rewelacja! _Zero krostek!_ ;)Wystarczy posmarowac sie od
razu po goleniu i moze pozniej jeszcze z raz.

Masc nagietkowa kosztuje nie wiecej niz 5 zl i mozna ja dostac w aptece
albo sklepach zielarskich.

Pozdrawiam,
Aduś

5. Data: 2006-05-28 13:29:08

Od: "Paweł" <b...@o...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> papral w damskich kosmetykach... no i co ja mam zrobic? kupic mu ten
> piling i szorowac na sile? jesli tak to jaki? a moze jakies inne

Miałem to samo, byłem u dermatologa i powiedział, żeby używać golarki
elektrycznej, albo chociaż nie dociskać zwykłej golarki do skóry zbyt mocno.
Posłuchałem rady i jak ręką odjął ;) Oczywiście po goleniu jakiś balsam. Ja
też czasem robię peeling ale z godzinę przed goleniem

6. Data: 2006-05-28 21:20:33

Od: "rt" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <b...@o...pEEl> napisał w wiadomości
> Miałem to samo, byłem u dermatologa i powiedział, żeby używać golarki
> elektrycznej, albo chociaż nie dociskać zwykłej golarki

u mnie podobnie, pomogla golarka elektryczna :)

7. Data: 2006-05-28 22:02:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 27 maja 2006 22:59
użytkownik ..::Mehi::.., sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> bedzie sie papral w damskich kosmetykach... no i co ja mam zrobic? kupic
> mu ten piling i szorowac na sile? jesli tak to jaki? a moze jakies inne

Wiesz co, a jakbys sie czula, jakby facet namawial Cie do noszenia czegos,
co jest absolutnie nie w Twoim guscie, nie podoba Ci sie, a on na sile
kupowalby Ci to cos, bo uwazalby, ze ma racje?
Daj spokoj, nie chce peelingu, to nic na sile. Poza tym, tak szczerze
mowiac, nie sadze, aby peeling cos tu pomogl, wprost przeciwnie, moze
zaognic sprawe skorna. Predzej pomoze zmiana maszynki lub kremu do golenia.
A i propozycja ta ma wieksze szanse zostac zaakceptowana i wprowadzona w
czyn.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

8. Data: 2006-05-29 08:12:22

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> [...]
> A i propozycja ta ma wieksze szanse zostac zaakceptowana i wprowadzona w

A i to moze nie pomoc, mojemu mezowi pomogl dopiero jakis specyfik z
antybiotykiem (od dermatologa oczywiscie) i (metoda prob i bledow)
pianki do golenia z aleosem. Balsamy, nawet te najdelikatniejsze, tylko
pogarszaly sprawe.

th

9. Data: 2006-05-29 20:16:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Mehi::.." <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> papral w damskich kosmetykach... no i co ja mam zrobic? kupic mu ten
> piling i szorowac na sile? jesli tak to jaki? a moze jakies inne

takie krostki to sprawa bakterii, trzeba po goleniu odkazic skore.
niekiedy trzeba popstrykac sie nawet jakims antybiotykiem (oxycort
w sprayu). peeling mu oszczedz bo zaostrzysz sprawe. lepszy bedzie
dermatolog.

iwon(K)a

www.perfumy.oh.pl
Avene - mleczko z filtrami