flądra smażona? jak?

21. Data: 2007-09-29 09:34:26

Temat: Re: flądra smażona? jak?
Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fdkvln$72t$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> napisał w
> wiadomości news:fdg4ub$rpq$1@news.onet.pl...

Eeee. nie zawsze. Zależy gdzie pójdziesz.
W Sopocie i Gdyni łatwiej o flądrę świeża niz mrozona (fladra swieza jest b.
tania) - choc
oczywiscie sa i smazalnie ktore z zasady podaja tylko mrozonki.

Eeee, pierwszy posilek jest OK, ale nastepne ?
Fladra jest swietna, ale musi byc calkiem swieza - traci smak szybciej niz
inne ryby.

A najlepiej kupic swieza z kutra albo na Hali Rybnej.
pozdrawiam
Marek (z Gdyni)

22. Data: 2007-10-01 11:00:56

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Eeee, pierwszy posilek jest OK, ale nastepne ?
> Fladra jest swietna, ale musi byc calkiem swieza - traci smak szybciej niz
> inne ryby.

No coś ty, zamrożona? Po odmrożeniu ozywa i skacze zywa w zlewozmywaku :)
Trudno o świeższą rybkę.

DJD

Suszę...
szukam przepisu