MYKOLOGIA STOSOWANA !!!

1. Data: 2007-09-26 05:02:45

Temat: MYKOLOGIA STOSOWANA !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanie uduszone i zamrożone, na zupę kaniową.
Podgrzybki brunatne i zajączki razem do marynaty - pychotka - dzisiaj do
słoików.
Maślaki do marynaty - też pychotka - dzisiaj do słoików i piwnicy...

Maruda dobra w zbieraniu - nie trzeba nawet poszczuwać i robi fantastyczne
przetwory.
Pomogłem wczoraj obierać grzybki (mało odpadów) i ściągnąłem wino aroniowe,
jeszcze mało procentów, ale smak dobry i zaczyna grzać żołądek...

Nabyliśmy Zelmera Fenomena... Będę miesił ciasta, i robił sałatki
wielowarzywne - bardzo lubię - zarzucę jakieś przepisy - piwnice najwyższy
czas zapełniać.