Homos

1. Data: 2007-09-25 21:22:04

Temat: Homos
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Sie mi przypomnialo. Jak jem homos u Araba albi kupie syryjski w
puszce to jest ona bardzo gladki, bez grudek. Gdy samemu mielę w
mikserze bądź przepuszczam przez maszynke do mielenia mięsa to sa w
nim dribne grudki. Ze skorki. Pytanie: czy to w ogole mozna uniknac
robiac homos w domu? Ciekaw jestem jak wlasciwie na Bliskim Wschodzie
robi sie homos w domu.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

2. Data: 2007-09-26 04:09:52

Temat: Re: Homos
Od: "Spider.pl" <s...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla pisze:
> [...]
> nim dribne grudki. Ze skorki. Pytanie: czy to w ogole mozna uniknac
> robiac homos w domu? Ciekaw jestem jak wlasciwie na Bliskim Wschodzie

A nie czasem humus?

3. Data: 2007-09-26 12:18:33

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Spider.pl napisal(a):

>A nie czasem humus?

W ksiazce "Kuchnia arabska" mam napisane dwie inne wersje - chyba
hommus i hommus. Niektorzy slyszani przez mnie Arabowie mowili homos.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

4. Data: 2007-09-26 12:30:30

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2007 14:18:33 +0200, Marcin E. Hamerla napisał(a):

> W ksiazce "Kuchnia arabska" mam napisane dwie inne wersje - chyba
> hommus i hommus. Niektorzy slyszani przez mnie Arabowie mowili homos.

1=2?

5. Data: 2007-09-26 12:40:37

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> Niektorzy slyszani przez mnie Arabowie mowili homos.

Na czyj widok? ;)))

--
+ ' .-. .
, * ) )

6. Data: 2007-09-26 18:30:40

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

jureq napisal(a):

>1=2?

Przepraszam, ale nie rozumiem.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

7. Data: 2007-09-26 18:31:02

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Na czyj widok? ;)))

Na widok cennika. Przypomnialem sobie, ze taka pisownie maja w
cenniku.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

8. Data: 2007-09-26 18:43:45

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

> Na widok cennika. Przypomnialem sobie, ze taka pisownie maja w cenniku.

Ale w jakim lokalu? :)))

--
+ ' .-. .
, * ) )

9. Data: 2007-09-26 19:30:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Ale w jakim lokalu? :)))

Pewnie dla bogatych i pięknych ;-)

Qra, MSPANC

10. Data: 2007-09-26 19:31:51

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Ale w jakim lokalu? :)))

W Marhabie przy GUSie i chyba rowniez w La Cedre.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

Czas na cos slodkiego - placek ze sliwkami
Tradycyjny, polski bialy ser
czy można robić zaczyn
Co na kolacje
DRUGIE SNIADANIE