fobia?

1. Data: 2002-09-09 21:11:59

Temat: fobia?
Od: "duszek leśny" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boję się... Odczuwam przy sobie obecność czegoś obcego, czegoś, co węszy
mnie, co chyba pragnie mnie skrzywdzić. Rozebrałam się do naga i wystawiłam
swoje ubrania na oknie, aby zmylić ślad, aby to COŚ znalazło się jak
najdalej ode mnie. Zdaję sobie z tego sprawę, że dla innych to, co piszę
jest na pewno aberracją, ale ja naprawdę nie potrafię nie bać się, tam chyba
naprawdę coś jest :(. Myślałam, że moje lęki z wiekiem miną, ale one chyba
cały czas się coraz bardziej pogłębiają.
Może powodem jest fobia skierowana do psów? Podświadomie czuję, że to coś,
co mnie węszy jest właśnie psem. Boję się cholernie tych zwierząt. Gdy jakiś
pies znajduje się pobliżu mnie, to mam ochotę uciekać, krzyczeć o pomoc,
nawet szczekanie z oddali wywołuje u mnie mocne lęki. Na domiar wszystkiego
miałam wczoraj sen, w ktorym szłam przez ulicę, gdzie znajdowała się grupka
ludzi, a między nimi malutki, czarny kundelek, który fikał i skakał, prosząc
się przy tym o pieszczoty. Ludzie cieszyli się zwierzakiem. Ja jednak nie
czułam się zbyt pewnie, tym bardziej, gdy się do mnie zwierz zbliżył i,
merdając ogonkiem, zaczął na około mnie biegać. Przestraszyłam się,
szczególnie tego, że jak znajduje się z tyłu mnie, to może mnie ugryźć, a ja
nie mam kompletnie żadnych szans na obronienie się. Obudziła się we mnie
chęć mordu - postanowiłam zabić psa. Kundel piszczał, skomlał, ja jednak bez
żadnej litości kopałam go, aż wreszcie zaczęła mu lecieć krew z nogi - wtedy
odeszłam. W dalszej części snu poraz kolejny spotkałam psiaka, nie mógł
chodzić na jedną łapę i ogólnie wyglądał na chorego. Mimo wszystko ponownie
zbliżył się do mnie i chciał się bawić, tak jakby nic się zupełnie nie
zdarzyło, jakby wybaczył. Ponownie zacząłam kopać, aż wreszcie uśmierciłam
małego, czarnego kundelka..

1. Data: 2002-09-09 21:44:52

Temat: Re: fobia?
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszek leśny" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Boję się... Odczuwam przy sobie obecność czegoś obcego, czegoś, co węszy
> mnie, co chyba pragnie mnie skrzywdzić. Rozebrałam się do naga i
wystawiłam

Hehe, fajnie tu. Sporo psycholi.
Może zmienić nazwę na pl.rec.psychiatria
ew specjalnie dla Duszka Leśnego
pl.misc.psychiatria.przypadki.beznadziejne.spadajnad
rzewo.duszkuleśny?
;-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2002-09-09 22:15:10

Od: "duszek leśny" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, fajnie tu. Sporo psycholi.

Ty zapewne również się do nich zaliczasz?

> Może zmienić nazwę na pl.rec.psychiatria
> ew specjalnie dla Duszka Leśnego
> pl.misc.psychiatria.przypadki.beznadziejne.spadajnad
rzewo.duszkuleśny?
> ;-)

O, doskonale! Bardzo podoba mi się ten pomysł :).

Tak swoją drogą, to musisz jeszcze bardzo poprawować nad swoimi
umiejętnościami prowokatocyjnymi, bo jak na razie to cieeeenizna. Rozumiem
jednak, że masz poważne problemy ze sobą (kompleksy, nieudactwo życiowe,
okres buntowniczy), a takie zachowanie jest próbą zwrócenia na siebie uwagi.
Żenujące.
Jak prowokujesz, to rob to przynajmniej z klasą i w miarę inteligentny
sposób.

1. Data: 2002-09-10 07:08:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak swoją drogą, to musisz jeszcze bardzo poprawować nad swoimi
> umiejętnościami prowokatocyjnymi, bo jak na razie to cieeeenizna. Rozumiem

Myślisz, że zależy mi na prowokowaniu tak beznadziejnych przypadków jak
Twój? Przeceniasz sie. Musiałbyś coś reprezentować, cokolwiek.

> [...]
uwagi.
> Żenujące.
> Jak prowokujesz, to rob to przynajmniej z klasą i w miarę inteligentny

ROTFL
Kompleksy itp? Przeczytaj jeszcze raz swój post, który rozpoczyna ten wątek.
Zapoznaj się też z definicją inteligencji i popros kogos starszego aby
wytłumaczył gdzie warto ja wykorzystywać i dlaczego nie w rozmowie z
psychopatami.
bez odbioru

1. Data: 2002-09-10 07:48:36

Od: "Isia" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

duszek leśny
> Boję się... Odczuwam przy sobie obecność czegoś obcego, czegoś, co węszy
> mnie, co chyba pragnie mnie skrzywdzić.

> Może powodem jest fobia skierowana do psów

Wszystko, co piszesz może być prawdą, nie zaprzeczam.

Choć odczuwanie "tego" co Cię węszy - przy sobie - jest niepokojące.

Mam własnego kochanego psa, a mimo to miewam często sny: "obce psy wieszają
mi się na ręce i po długiej szarpaninie odpadają z kawałkiem mojego ciała w
zębach."

W rzeczywistości widząc jakiegokolwiek psa na swojej drodze schodzę na drugą
stronę.

Lubię psy a mimo to boje się ich.

Podobno, zaznaczam podobno, bo sama tego nie próbowałam, walka z fobią
przynosi pozytywne efekt, gdy wyjdziemy jej na przeciw.

Moja rada taka - postaraj się o kontakt z psem znajomych, rodziny, kogoś
komu możesz zaufać. Może w jakimś stopniu Twoje obawy ustąpią.

Życzę powodzenia.

Isia

1. Data: 2002-09-10 11:12:30

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"duszek leśny" w news:alj5vh$mnv$1@absinth.dialog.net.pl...
/.../

> [...]
> okres buntowniczy), a takie zachowanie jest próbą zwrócenia na siebie uwagi.

Brawo Duszku :))
Tak trzymaj!

pozdrawiam
S.
°|°
:)).

1. Data: 2002-09-10 11:31:01

Temat: Odp: fobia?
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:alk5p1
> Musiałbyś coś reprezentować, cokolwiek.

Naprzykład idąc w Twoje ślady 'pieprzyć trzy po trzy'?
Coś się jej uczepił?

> Zapoznaj się też z definicją inteligencji i popros kogos starszego aby
> wytłumaczył gdzie warto ja wykorzystywać

Kogoś starszego, hihihi ;)
Kogoś starszego i doświadczonego, wiedzącego jak się zachować i co
powiedzieć - niech zgadnę Ty pewnie taki jesteś!

Nie rozumiem ludzi, którzy tak szybko potrafią ocenić i wątkodawcę i jego
poziom inteligencji, czy może mi to ktoś wytłumaczyć?
Ja nawet mając na Twój temat wystarczająco informacji, by pokusić się
'wrzucić Cię do worka', nie zrobiłbym tego.

Zniechęcasz ludzi - nie lubię tego, ludzie, których zniechęcasz też pewnie
nie.

EOT
Smerf

1. Data: 2002-09-10 13:25:10

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:alkr4q.3vs735b.1@gst.hf670f87d.invalid...
> "duszek leśny" w news:alj5vh$mnv$1@absinth.dialog.net.pl...
> /.../

Rozumiem

> Brawo Duszku :))
> Tak trzymaj!

A Tobie co znowu się w tej agresywnej, niegramotnej głupolicy podoba?
Pewnie umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną!
Dorrit

1. Data: 2002-09-10 13:42:34

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duszek leśny" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

Nie ma to jak stare duszki ;)) kabocośtam;) ?
Dorastasz, Ańciu ;) ?
E.

1. Data: 2002-09-10 14:19:44

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Żenujące.
> Jak prowokujesz, to rob to przynajmniej z klasą i w miarę

Powyższą radę raczej do siebie zastosuj sadystyczna psychopacico.
Pewnie nie masz odwagi, żeby na jawie wyładować swoją agresję wobec
życzliwych ci istot , więc rekompensujesz to sobie w marzeniach
sennych. Życzę rychłego snu, w którym to tobie ktoś bardzo dokładnie
skopie dupę tak, jak ty tego psa.
Dorrit

Re: slub - za czy przeciw?
Babcia mówi że to źle, a to był tylko sen
NO to sie naprodukowalem
Re[2]: slub - za czy przeciw?
"Płeć mózgu"