fotel dmuchany?

1. Data: 2003-09-14 07:48:45

Temat: fotel dmuchany?
Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Nie stać mnie na razie na kanapę i fotele do nowego mieszkanka, ale na czymś
siedzieć przecież trzeba. Nie chcę też kupować prowizorki typu IKEA - nieby
niedrogie, i akurat do wywalenie do śmieci za dwa czy trzy lata, ale nie
chcę sobie zagracić mieszkania na taki czas...
Pomyslałem o dmuchanych fotelach - i estetycznie fajne (lubię nowoczesną
stylistyke), i praktyczne - mam dwa duże balkony, i na posiadówy balkonowe
jak znalazł.
Dlatego pytam: wiecie może, gdzie mogę kupić niedrogie (no one chyba są z
zasady niedrogie), fajne, ciekawe fotele dmuchane?
Na Allegro znalazłem

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=16074083&ms
g=Aukcja+zosta%C5%82a+do
dana+do+obserwowanych

Ten niebieski jest dobrych rozmiarów, ale nie jest jakiś powalający
estetycznie, z kolei ten barbiowy to prawdziwa prowokacja estetyczna, poza
tym zrobiony jest z przyjemnego materiału - niestety, chyba za mały dla
dorosłego człowieka... Słyszałem od kolegi, że są do kupienia np. srebrne
:-), ale nie wiem, gdzie...
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-14 18:32:30

Temat: Re: fotel dmuchany?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ninja" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niedrogie, i akurat do wywalenie do śmieci za dwa czy trzy lata, ale nie
> chcę sobie zagracić mieszkania na taki czas...

witam
jesli dla ciebie Ikea jest niedroga to gratuluje
p.>

1. Data: 2003-09-14 20:43:20

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> witam
> jesli dla ciebie Ikea jest niedroga to gratuluje
> p.>

Przepraszam, to nie miało zabrzmieć kontrowersyjnie ani prowokacyjnie. Nie
było moim celem nikogo wprawić w zły humor.

Jednak uważam, że w IKEA można kupić wyglądające w miarę nowoczesnie meble
za stosunkowo niewysoką cenę. Możesz bez problemu pójść tam i kupić np.
zestaw sofa + 2 fotele za mniej niż 1000 zł - specjalnie sprawdziłem w
katalogu, zanim to napisałem, by nie rzucać słów na wiatr (katalog aktualny
do września 2003, nowego jeszczen ie mam). Przyznasz, że to nie jest dużo.
Z kolei za taką kwotę nie kupisz nawet połowy fotela w com40 czy Walther,
nie mówiąc o Klerze.

Wychodzę z założenia, że należy kupować rzeczy dobre, bo na dłuższą metę te
tańsze są bardziej kosztowne. Dlatego chcę pooszczędzać i kupić sofę za np.
2000 czy 2500, tak, żeby nie musieć dwa lata później kupować nowego mebla.

Pozdrawiam

ninja

pralki Bosh
parter a opłata za windę?
środki do utylizacji szamb , sławojek sprzedam
pyt. dot. plyty ceramicznej
Spoldzielnia czy mozna ja ugryzc???