fotki

21. Data: 2006-05-16 11:23:58

Temat: Re: fotki
Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):
> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> I na Allegro sprzedają ją właśnie jako jedyną na świecie kwitnącą paproć ;)
>
> Pozdrawiam
> Baśka

O, wyobraźna allegrowych sprzedawców nie ma granic :D

Pozdrawiam
Kaśka

22. Data: 2006-05-16 11:38:00

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Śliczne fotki, jak zwykle.
Ja też muszę chyba coś powiesić z tego roku.
Czy u Ciebie cała skrzydlinka tak słabo kwitła?
U mnie kępa ze 30 cm średnicy, a kwiatów zaledwie kilka.
Przylaszczka różowa pojedyncza i o ciapatych liściach
wcale nie wyszły. Za to biała i różowa pełnia kwitły
jak wściekłe.
W trakcie gonienia wiosny był moment, że miłek amurski i wiosenny kwitły
w tym samym czasie.

Krzysztof

23. Data: 2006-05-16 11:55:37

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> O, wyobraźna allegrowych sprzedawców nie ma granic :D

To jeszcze nic. Widziałam aukcję, na której ktoś sprzedawł nasiona magnolii
kobus (bodajże) jako nasiona jedynego na świecie japońskiego drzewa
liściastego rodzącego szyszki !

Pozdrawiam
Baśka

24. Data: 2006-05-16 13:19:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc wrote:

> To jeszcze nic. Widziałam aukcję, na której ktoś sprzedawł nasiona magnolii
> kobus (bodajże) jako nasiona jedynego na świecie japońskiego drzewa
> liściastego rodzącego szyszki !

I wrzosiec, jako jedyny na świecie wrzos kwinacy zimą :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

25. Data: 2006-05-16 13:24:56

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):
> Śliczne fotki, jak zwykle.
> Ja też muszę chyba coś powiesić z tego roku.

Czekam na Twoje, czekam :))

> Czy u Ciebie cała skrzydlinka tak słabo kwitła?
> U mnie kępa ze 30 cm średnicy, a kwiatów zaledwie kilka.

U mnie rok w rok to samo, zawsze kilka kwiatów na krzyż, juz nie
oczekuję od niej zbyt wiele, dobrze, że nadrabia listkami :)

> Przylaszczka różowa pojedyncza i o ciapatych liściach
> wcale nie wyszły. Za to biała i różowa pełnia kwitły
> jak wściekłe.

Różowa 'główna' mi padła, dwie odsadzone miały po dwa kwiatki, tak samo
biała, chyba jakiś grzybek bo już w okresie kwitnienia rok temu zamarła,
w tym roku zakwitła sadzonka, niebieskie padły, została jedna siewka z
jednym kwiatem, pełna różowa nie zakwitła w tym roku, letnia susza chyba
się do tego przyczyniła...jednym słowem jedna wielka walka o przetrwanie :))

> W trakcie gonienia wiosny był moment, że miłek amurski i wiosenny kwitły
> w tym samym czasie.

U mnie też, amurski planował zakwitnąc w grudniu, miał ladne pąki,
zmarzły niestety, został tylko jeden.

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2006-05-16 13:25:51

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):
> [...]
>

> To jeszcze nic. Widziałam aukcję, na której ktoś sprzedawł nasiona magnolii
> kobus (bodajże) jako nasiona jedynego na świecie japońskiego drzewa

A tę aukcje widziałam ;)))
Czemu ja na Allegro nie zaglądam? :)

POzdrawiam
Kaśka

27. Data: 2006-05-16 14:14:12

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tę aukcje widziałam ;)))
> Czemu ja na Allegro nie zaglądam? :)

Zajrzyj, można zobaczyć Sedum reflexum 'Cristatum' jako "Wężownica" za 6,50
;)

Pozdrawiam
Baśka

28. Data: 2006-05-16 15:11:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):

> Zajrzyj, można zobaczyć Sedum reflexum 'Cristatum' jako "Wężownica" za 6,50
> ;)

I kolejne ciekawe skojarzenie....dla mnie nijak do węża on podobny :))

Podrawiam
Kaśka

pelargonia z ozdobnymi liścmi - kto zna?
kto odgadnie?
Roslinka na brzeg o.wodnego
Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Jak rozmnożyć goździki ? Kiedy ? Jak przechować podczas zimy ?