founde ?

1. Data: 2004-08-20 05:42:10

Temat: founde ?
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie...
jakie sery do founde??
dodajecie winka?
i jakie przyprawy....

widziałam w supermarketach takie gotowe sery - podgrzać i gotowe... ale
wolałabym sama...

Pozdrawiam Jini.

1. Data: 2004-08-20 06:57:29

Temat: Re: founde ?
Od: "realman" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm ja robie swoje founde inaczej bo nielubie smaku wina w tym kupnym. biore
troche goracego mleka w takim garnku z podwójnym dnem jak mleko gorące to
wrzucam serki topione w najprostszej wersji najtansze bloki za 99 grszy np
z szynka. dotego suszone oregano i troche czosnku gotuje asz serki sie
rozpuszcza i zupka zagestnieje . pycha i do tego szybko sie robi. Takie
founde dla studenta

1. Data: 2004-08-20 10:17:53

Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie...
> jakie sery do founde??

ja jak już się z rzadka wezmę na poważnie (czyli nie z gotowego pudełka)
daję 50% gruyere i 50% ementalera,
ale dość ekskluzywne cenowo to wychodzi w tej wersji niestety...

> dodajecie winka?

tak (jedyne, poza zupą cebulową, zastosowanie wina Sophia ;-)
i kieliszek kirschu (ale tu u nas niedostępne, specjalnie co jakiś czas
taszczę butelkę z D)

Pozdr

OT? chyba nie
kurczak i cebulowa zupka ... witam na grupie !
Mule w Chorwacji
proszę o przepisik na ciastka z musli
rzeźnik w Warszawie