kurczak i cebulowa zupka ... witam na grupie !

1. Data: 2004-08-19 19:26:32

Temat: kurczak i cebulowa zupka ... witam na grupie !
Od: "balta" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was Serdecznie !

i do rzeczy .. jestem tu nowy ale czesto korzystam z przepisów tzn chomikuje
je ale nie za czesto stosuje.. ale dzis "był moj pierwszy raz"
padło na kurczaka .. moj ulubiony ptak :)
kiedys ktos dał posta na kurczaka z zupka cebulowa i smietanka ...
było mowa i piersiach ale nie miałem wiec zrobiłem podudzia .. a zaczeło sie
tak ..

była 21.00 upalny wieczór ... ja i moja dziewczyna ... i one .. .podudzia
dwie spore cebule .. trwały obok nas .... 6 zabków czosnku dbało o nasze łzy
wraz z cebebulka ..
cebula straciłae zycie poprzez tatalkoanie ... czosnek przez gniecenie. sól
... aby znac smak
zalało je oliwa z oliwek i łyzka miodu sporo pieprzu i vegety paprykowaj ...
zrobiła sie bejaca ....
i utopiłem owe podudzia ... w zalewi i czekałem do rano w chłodnej lodówce
dzisiejszy dzien okolo 13 .... do pieca na 180 st. na 55 min .... a potem
zupka cebulowa knorra i 18% smietana .. zmieszałem ta mieszakne i wyszło cos
..... dziwnego .. i wlałem to do prawie upiczonego w zaroodpornym naczyniu
kurczaczka .....
połoczyło sie to w miłosnym uscisku ... tem duza .... i .... wyszło cos
kosmicznie dobrego .. pyszny sos ..... i miesko kruche jak chipsy :)
ludzi to obłednie samkuje i polecam i dziekuje Wam .. za natchnienia !

--

Balta [ Cudownie... Tu jest cudownie. ]
Mirek [ Snopki siana... Jedzą krowy... ]

1. Data: 2004-08-20 08:51:49

Temat: Re: kurczak i cebulowa zupka ... witam na grupie !
Od: "Kasia C" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam jedno pytanie: czy po zalaniu sosikiem dalej zapiekać??

1. Data: 2004-08-20 12:03:23

Od: "balta" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam
> mam jedno pytanie: czy po zalaniu sosikiem dalej zapiekać??

owszem ale chwil kilka ..

1. Data: 2004-08-20 17:57:48

Od: "Kasia C" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję bardzo ;)