fronty do mebli kuchennych

1. Data: 2006-03-27 06:49:04

Temat: fronty do mebli kuchennych
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów,
czy znacie jakieś firmy, w których można zamówić same fronty kuchenne?
Gdzieś wyczytałam, że w BRW, ale nie jestem pewna. Będę wdzięczna za
wszelkie informacji.
pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-03-27 06:55:09

Temat: Re: fronty do mebli kuchennych
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla wrote:
> [...]
> kuchenne?
> Gdzieś wyczytałam, że w BRW, ale nie jestem pewna. Będę

BRW - tak, każda Castorama, Leroy i inny kibelmarket, również
wiele lokalnych stolarni (tu już trzeba podzwonić i popytać).

J.

3. Data: 2006-03-27 09:29:21

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Syla" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy znacie jakieś firmy, w których można zamówić same fronty kuchenne?
> Gdzieś wyczytałam, że w BRW, ale nie jestem pewna. Będę wdzięczna za
W Leroy Merlin do wyboru do koloru na półkach, mozna również zamówić
najnowszą linię frontów z Meblocrossu.
Także Castorama oferuje duży wybór frontów.
Te dostępne od ręki do tylko do szafek, frontów do zmywarek nie ma.

4. Data: 2006-03-27 11:40:12

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Syla" <s...@x...pl> wrote in message
> Witam Szanownych Grupowiczów,
> czy znacie jakieś firmy, w których można zamówić same fronty kuchenne?
> Gdzieś wyczytałam, że w BRW, ale nie jestem pewna. Będę wdzięczna za
> wszelkie informacji.

Chyba w wiekszosci marketow budowlanych.
Na ogol wybor materialow oraz wzorow jest bardzo
duzy. Podajesz tylko wymiary i masz ;-)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

5. Data: 2006-03-27 12:11:07

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> Chyba w wiekszosci marketow budowlanych.
> Na ogol wybor materialow oraz wzorow jest bardzo
> duzy. Podajesz tylko wymiary i masz ;-)

Tak pięknie to nie ma (przynajmniej w znanych mi kibelmarketach),
zwykle jest to wybór z konkretnej listy typowych wymiarów. Dowolne
wymiary robią jedynie producenci (również lokalni) dysponujący
lakiernią, moga wtedy wyciąć i wyfrezować z MDFu co się tylko chce a
potem zalakierować i front jak ta lala :-)

J.

6. Data: 2006-03-27 12:22:58

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." napisał(a):

> Dowolne
> wymiary robią jedynie producenci (również lokalni) dysponujący
> lakiernią, moga wtedy wyciąć i wyfrezować z MDFu co się tylko chce a
> potem zalakierować i front jak ta lala :-)

I od razu dodajmy, że niektórym to wychodzi, a niektórym nie :>

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

7. Data: 2006-03-27 12:36:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> I od razu dodajmy, że niektórym to wychodzi, a niektórym nie :>

Prawda! Dlatego zamawiając fronty u rzemieślnika warto nie dawać zbyt
dużej zaliczki, znakomicie to potem upraszcza udowadnianie, że ten
podcisk palca odgnieciony w lakierze na środku frontu naprawdę nie
wygląda na zamierzony efekt artystyczny :-)

J (co generalnie woli fronty foliowane, ale te tylko w konkretnych
wymiarach są dostępne)

8. Data: 2006-03-27 12:43:18

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
| "Syla" <s...@x...pl> wrote in message

W BRW mozna normalnie same fronty kupic. Wybierasz wzor i dopierasz wymiary
jakie potrzebujesz. Oczywiscie tylko te z oferty. Dlatego tzreba sie troche
"gimanastykowac" z projektowaniem kuchni. Ale nam sie udalo doskonale.
Kupilsimy w BRW drewniane fonty a znajomi zrobili nam korpusy.
Oszczedzislismy na tym troche.

Vx

9. Data: 2006-03-27 12:49:47

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." napisał(a):

> [...]
> podcisk palca odgnieciony w lakierze na środku frontu naprawdę nie
> wygląda na zamierzony efekt artystyczny :-)

Oraz żeby w cenie zawarto wiercenie dziur pod zawiasy, co znakomicie
przyspiesza składanie mebla.

10. Data: 2006-03-28 10:09:35

Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy znacie jakieś firmy, w których można zamówić same fronty kuchenne?
> Gdzieś wyczytałam, że w BRW, ale nie jestem pewna. Będę wdzięczna za

Można tu:
http://www.interstol.bizn.pl/index.html

md

Negocjuj ceny!!!http://www.bigmar ket.pl/