fryzjer - jak to się stało?

1. Data: 2004-05-30 16:19:37

Temat: fryzjer - jak to się stało?
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już pisałam wcześńiej byłam u fryzjera , odrost dośc duży ( poprzednio
rózniez byłam u tego samego - L'oreal- salon renomowany) i nie wiem dlaczego
odrosty wyszły mi inne a reszta inne, wygląda tok jakbym farbowała się sama
w domu. Czy jest szansa aby po balyagu blond nałożyc farbe również blond tak
aby CAŁOŚĆ włosów była pokryta i równomierna?
Ale jestem zła - nie spodziewąłam się takiego efektu:(
a jak z tą pokrzywą - nie wiecie?
Dzięki wielkie

1. Data: 2004-05-30 17:17:52

Temat: Re: fryzjer - jak to się stało?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Ale jestem zła - nie spodziewąłam się takiego efektu:(
> a jak z tą pokrzywą - nie wiecie?

Próbuję poskładać Twoje maile ale coś kiepsko mi idzie (w końcu niedziela
jest:)), więc zapytam - najpierw płukałaś ziołami, a potem farbowałaś u
fryzjera?
Jeśli tak - to tu może być pies pogrzebany. Odrosty (czyli "własne") łyknęły
trochę za dużo płukanki i przez to zmienił się na nich kolor.

A przepis na pokrzywę to (za Interia.pl):
"Cebulki włosowe pobudzi do pracy pokrzywowa nalewka. Korzenie świeżej
pokrzywy myjemy, siekamy i zalewamy wódką ( w proporcjach 2 łyżki korzeni na
1/4 litra wódki) i odstawiamy na 14 dni w ciepłe miejsce. Gotową nalewkę
wcieramy w skórę głowy co wieczór przez 4-6 tygodni."

pzdr,
Aga

1. Data: 2004-05-30 18:02:45

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sumie robiłam ziołami ale ponad miesiąc temu, może to to , dziękuję

1. Data: 2004-05-31 05:36:22

Od: "Gocha" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Witam, też tak miałam, włosy na odrostach zrobiły mi się rude :)
Ale potem poszłam do super fryzjerki, kolor był całkowicie jednolity, więc
wszystko się da zrobić, tylko, że kosztowało to sporo.

Pozdrawiam Gocha

1. Data: 2004-05-31 10:45:05

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale wiecie, co ja płucze wosy po umyciuw pokrzywie - może to też ma
znaczenie?
jak wiedziła to przed farbą bym nie płukała ....

Cernor - poradzcie
sauna na wakacjach
Prośba o pomoc w identyfikacji urządzenia
Henna Treatment Wax
rozjasniacz do wlosow