fryzjer- warszawa

1. Data: 2004-04-18 14:59:01

Temat: fryzjer- warszawa
Od: "Shent" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie,

Wiem, ze temat walkowany setki razy i przekopalam sie przez archiwum,
znalazlam chyba z 10 b. polecanych adresow i jestem w kropce.
Jestem naturalna blondynka ktora farbuje sie aktualnie na czarno i jak
wszyscy twierdza powinien byc to moj kolor wlosow dany od natury.
Z wlosami eksperymentuje podczytujac grupe, i tak np umowilam sie do
Sebastiana od Czajki. Fryzure jak mogl zepsuc tak to zrobil, wyciachal mi na
glowie cos na ksztalt Drzyzgi i to powoli mi odrasta.
Wychodowalam wlosy do brody, ktore niestety aktualnie wygladaja jak stara
miotla.
Dodatkowo ciagle slysze, ze powinnam je sciac.
A sie uparlam zapuszczac.
Po tym przydlugim wstepie pytanie.

Kto moze polecic fryzjera/fryzjerke w wawie, gdzie mi zrobia ladna fryzure z
wlosow do brody (mocno pocieniowana bo mam takie mysie wloski co to jak bez
zelu i ukladania, to lepiej z domu nie wychodzic) plus nalozy ciemna farbe i
zrobi na tym czerwone/rozowe (widzialam w jakiejs gazecie ostatnio) pasemka?
Albo chociaz jakies czerwone koncowki czy cus ?

Bardzo bardzo prosze o pomoc.

Z pozdrowieniami,
Shent

1. Data: 2004-04-19 14:53:14

Temat: Re: fryzjer- warszawa
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

polecam mały zakład Welli przy ul. Pabla Nerudy 1 na Bielanach, fryzjerka
pani Mariola, telefonu nie pamiętam, ale powinien być w każdej książce tel.,
za strzyżenie krótkich włosów płacę 35 zł i jestem z efektu bardzo
zadowolona.
Nie farbowałam tam nigdy włosów ale osoby, które tam się farbują również
pozytywnie wypowiadają się o tym zakładzie.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-04-19 15:59:14

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Apr 2004 14:59:01 GMT, Shent <s...@t...pl> wrote:
[...]

salon nowogrodzka, na nowogrodzkiej 42, tel. 621 78 34

dobrze strzyga (tez mam cieniutkie wlosy, to wiem - po ichnim cieciu nie
musze sie stroszyc przez pol godziny przed wyjsciem), znaja sie na
farbowaniu. stryglam sie tam kilka razy, farbowalam, robilam jasne refleksy
na czarnym, zawsze bylam zadowolona. a obecny tu od czasu do czasu kolega
Keyop farbowal sie na rozne szalone kolorki. ceny z tych nieniskich.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-04-19 19:43:24

Od: Keyop <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <s...@o...slodki.domek>, Katarzyna Kulpa pisze:
> [...]
> na czarnym, zawsze bylam zadowolona. a obecny tu od czasu do czasu kolega
> Keyop farbowal sie na rozne szalone kolorki. ceny z tych nieniskich.

Potwierdzam w całej rozciągłości. Bardzo miła atmosfera, dobrze strzygą,
dobrze farbują - nie mam do nich chyba żadnych zastrzeżeń (poza ceną).
Bywałem w rękach wielu fryzjerek i fryzjerów i do żadnego nie miałem
zastrzeżeń.

Radek, pragnący dziwnego
--
Stanisława Fleszarowa-Muskat napisała powieść na konkurs Wydawnictwa MON.
Pytanie: o czym traktuje powieść? Odpowiedź: powieść traktuje o marynarce

Re: Effeclar K vs. ......
Re: Look?
Dobry dermatolog w Lodzi?
dermatolog w Lublinie