fundusz remontowy - hipoteka

1. Data: 2002-06-10 07:19:37

Temat: fundusz remontowy - hipoteka
Od: "air" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam takie zapytanie

czy płacąc na fundusz remontowy co miesiąc 60 zł w spółdzielni do której
należe mimo wszystko mogę zostać obciążony dodatkowymi kosztami. pytam bo
zaczęto ocieplanie mojego bloku i niechcaiłbym zostać zaskoczony jakimś
astronomicznym rachunkiem

dodam tylko że już rozpocząlem proces zakładania hipoteki i właśnie w
związku z tym zadaję to pytanie...

pozdrawiam

Air45

1. Data: 2002-06-10 11:55:28

Temat: Re: fundusz remontowy - hipoteka
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"air" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> astronomicznym rachunkiem
>
> dodam tylko że już rozpocząlem proces zakładania hipoteki i właśnie w

W spoldzielni moze sie wszystko zdazyc. Teoretycznie jezeli nie podali
informacji o doplacie ze wzgledu na potrzebe przeprowadzenia prac to nie
powinni teraz was obciazac. Ale was to znaczy czlonkow spoldzielni czyli
wspolwlascicieli. Czyli jak w kasie brakuje to ktos musi za to zaplacic.
Jesli tak bedzie to koniec koncow najwyzej wam podniosa opate na fundusz.

vpw

villa Europa
Ile kosztuje gaz ziemny GZ 50 ?
Test