garnitur, na kilka okazji

1. Data: 2005-07-14 00:54:48

Temat: garnitur, na kilka okazji
Od: "s." <t...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W sobote mam u znajomych wesle, przez co odwiedzilem moje gajerki w szafie i
doszedlem do wniosku, ze sa zbyt stare - nie modne. Odwiedzilem dzisiaj
jeden z salonow Sunset Suits i zainteresowal mnie jeden garnitur. Modelu nie
pamietam ale postaram sie go w miare mozliwosci opisac:

- kolor: ciemny, cos jak grafit, w pionowe delikatne prazki (z odleglosci
kilku metrow praktycznie ich nie widac.
- marynarka: 3 guziki, dwa rozporki z tylu.
- spodnie: kant, bez mankietow.

..w zwiazku z czym mam kilka pytan ;)

1. Czy taki garnitur bedzie pasowal na okazje jak. wesele (nie moje ;)) oraz
obrona pracy inżynierskiej którą planuję tuż po wakacjach.
2. Czy dwa rozporki z tylu marynarki pasuja w tym roku ? Sprawdzalem na
sobie ten garnitur, lezy OK, dobrze sie w nim czuje tylko tak dziwnie z tymi
rozporkami, ktore troszeczke przypominaja mi motyw jak w smokingach.
Poprzednie wysluzone gajerki byly bez tego podwojnego rozporka.
3. Mankiety przy spodniach obeznie sa wymagane czy wrecz przeciwnie ? Moje
poprzednie spodnie od garniturow posiadaly mankiety.
4. Jak taki zestaw ma sie ogolnie do obecnie panujacej mody.

Dodatkowo moge podac, ze mam 23 lata i jestem wzrostu 191cm - szczupla
budowa ciala.

Za wszelkie sugestie z gory dziekuje.

--
s.

1. Data: 2005-07-14 08:42:02

Temat: Re: garnitur, na kilka okazji
Od: "Bridget" <b...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s." <t...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 4. Jak taki zestaw ma sie ogolnie do obecnie panujacej mody.
>
> Dodatkowo moge podac, ze mam 23 lata i jestem wzrostu 191cm - szczupla

Witam,
w tym sezonie garnitur w prążki jest ''trendy'', myślę, że w kolorze, o
którym piszesz, może być i na wesele, i na obronę, i na inne okazje. Zawsze
przecież na wesele
możesz założyć do niego koszulę i krawat w bardziej odważnych kolorach, a na
obronę - wiadomo...i juz inny efekt.
Co do reszty szczegółów, to jesli chodzi o modę, też jest OK! Kupuj
spokojnie.
Pozdrawiam
B.

[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
informacja + radosne chwalenie się
Opalanie natryskowe
kolorówka Biothermu
karta kolorow