Co pod oczy dla faceta?

1. Data: 2005-07-14 04:24:22

Temat: Co pod oczy dla faceta?
Od: "mls" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czytam sobie grupę ale pisać jeszcze nie zamierzałem, do dzisiaj...
Otóż... od dłuższego czasu (z kilka lat już będzie pewnie) mam pod oczami
"wory", skóra jest szaro-sina, i ogólnie nieestetycznie to wygląda. Mało
sypiam, sporo pracuję przy komputerze, i nieco męczę oczy. Ale póki co widzę
jeszcze znośnie, tylko to co pod oczami niezbyt mi odpowiada - stąd pytanie:
czy ktoś korzystał/mógłby polecić jakiś dobry kremik czy inny specyfik na tą
"dolegliwość"? :)

pozdrawiam, m.

1. Data: 2005-07-14 07:35:47

Temat: Re: Co pod oczy dla faceta?
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mls" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś korzystał/mógłby polecić jakiś dobry kremik czy inny specyfik na
> tą "dolegliwość"? :)

Moze Dermika?
Ja uzywam linii "babskiej" tez extremale i barzo sobie chwale, trzymam krem
w lodowce, co mam dodatkowy efekt chlodzacy pod oczy.
A meski zel wyglada tak:

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=27287&ses
sion=39925ceaf5c5622c

Pozdrawiam Hafsa

1. Data: 2005-07-14 08:22:55

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mls napisał:
> [...]
> odpowiada - stąd pytanie: czy ktoś korzystał/mógłby polecić jakiś dobry
> kremik czy inny specyfik na tą "dolegliwość"? :)

Na zmeczone, opuchniete itp. oczy razem z TZ stosujemy krem lagodzacy
Avene "Soin apaisant contour des yeux". Do tego krople Visine lub
"sztuczne lzy". Pozdrawiam
Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-07-14 12:25:28

Od: oshin dorota bugla <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mls napisał(a):
> Ale póki co widzę jeszcze znośnie, tylko to co pod oczami niezbyt mi
> odpowiada - stąd pytanie: czy ktoś korzystał/mógłby polecić jakiś dobry
> kremik czy inny specyfik na tą "dolegliwość"? :)

dobry ;)
koledzy informatyzujący nauczyli mnie, że najlepsza jest maść ze
świetlikiem (do nabycia w aptece za niewielkie pieniądze) i także samo
krople do oczu ze świetlikiem.
polecam, sama używam i mam się z nimi dobrze.

--
oshin, witając Towarzystwo z nienacka, bo jakoś sobie podczytuje ostatnio ;)

1. Data: 2005-07-14 14:14:58

Od: "mls" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam za odpowiedzi :) Czas wybrac sie na zakupy w takim razie...

p, m.

1. Data: 2005-07-15 07:46:11

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze znośnie, tylko to co pod oczami niezbyt mi odpowiada - stąd
> pytanie: czy ktoś korzystał/mógłby polecić jakiś dobry kremik czy inny

Moj facet w podobnej sytuacji z powodzeniem uzywa zelu pod oczy ze
swietlikiem dla osob pracujacych przy komputerze. Flos-Lek taki ma. kosztuje
toto kilka zlotych a pomaga.
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23320
&session=8a86257a77236abf#variants

Pozdrawiam
m.

1. Data: 2005-07-15 07:54:51

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin dorota bugla napisał(a):

> koledzy informatyzujący nauczyli mnie, że najlepsza jest maść ze
> świetlikiem (do nabycia w aptece za niewielkie pieniądze) i także samo
> krople do oczu ze świetlikiem.

Jak rowniez herbatka ekspresowa ze swietlika. Do okladow oczywiscie, nie
picia.

th

garnitur, na kilka okazji
[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
informacja + radosne chwalenie się
Opalanie natryskowe
kolorówka Biothermu