Testery perfum

1. Data: 2005-07-14 08:07:16

Temat: Testery perfum
Od: Rudryk <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowne panie

Zamierzam kupić żonie wyrafinowane perfumy. W sklepach internetowych są
oferty sporo tańszych testerów, które wydają się różnić od normalnego,
droższego produktu tylko brakiem nakrętki (perfumy są w sprayu). W
niektórych przypadkach nie widać nawet tej różnicy.

Co w takim razie różni tester od normalnych perfum?
Czy brak nakrętki może powodować szybsze parowanie perfum?

Zakładam, że testery są nieużywane. Czy to słuszne założenie w przypadku
zakupów w drogeriach internetowych?

--
Rudryk

1. Data: 2005-07-14 08:34:44

Temat: Re: Testery perfum
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jul 2005 10:07:16 +0200, in pl.rec.uroda Rudryk
<r...@o...pl> wrote in <db56fm$dis$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>niektórych przypadkach nie widać nawet tej różnicy.
>
>Co w takim razie różni tester od normalnych perfum?

Bycie testerem. Na ogół mają też tylko pojemności graniczne danego
zapachu (100 ml).

>Czy brak nakrętki może powodować szybsze parowanie perfum?

Nie wydaje mi się. Nie do tego stopnia.

>Zakładam, że testery są nieużywane. Czy to słuszne założenie w przypadku
>zakupów w drogeriach internetowych?

Owszem.

Jeśli jednak chcesz zrobić żonie prezent, proponowałabym normalne
perfumy, nie tester. Tester można sobie samemu kupić (o ile już ktoś
kupuje, bo różne są tu opinie). Gdybym dostała tester w prezencie,
czułabym się dziwnie i niezręcznie.

amg

1. Data: 2005-07-14 09:30:39

Od: "Tomek" <i...@W...sp7uwl.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rudryk" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> droższego produktu tylko brakiem nakrętki (perfumy są w sprayu). W
> niektórych przypadkach nie widać nawet tej różnicy.

Błędne założenie - jak chcesz kupić "wyrafinowe perfumy", to kup oryginalne,
zapakowane, za "normalne" pieniądze. I nie popularniaki typu Chanel,
Givenchy czy Valentino, ale szarpnij się na coś bardziej oryginalnego...
może rzeczywiście perfumy, a nie wodę toaletową?
Kupno testera w prezencie to IMHO spory nietakt.

> Co w takim razie różni tester od normalnych perfum?

Testery od "normalnych" perfum (a w zasadzie wód toaletowych) nie różnią się
niczym, przynajmniej w zawartości. Opakowania zwykle nie są foliowane,
dodatkowo na butelkach występują naklejki (tester, not for sale, itp). Nie
spotkałem się z przypadkiem aby któryś z producentów sprzedawał testery bez
opakowania, a tym bardziej bez nakrętki (w ten sposób można uszkodzić
atomizer).

> Czy brak nakrętki może powodować szybsze parowanie perfum?

Nie, chyba że atomizer jest uszkodzony.

Tomek gg:1370101

1. Data: 2005-07-14 09:44:42

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Jul 2005 11:30:39 +0200, in pl.rec.uroda "Tomek"
<i...@W...sp7uwl.com> wrote in
<db5bbt$lll$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Błędne założenie - jak chcesz kupić "wyrafinowe perfumy", to kup oryginalne,
>zapakowane, za "normalne" pieniądze. I nie popularniaki typu Chanel,
>Givenchy czy Valentino, ale szarpnij się na coś bardziej oryginalnego...

To inna sprawa - Chanel Chance i inne bestsellery to faktycznie średni
prezent. No, chyba że ewentualna obdarowana tylko tego używa - bo
wręczenie komuś najwet najpiękniejszych perfum, które nijak nie
przypadną do gustu, to też zły pomysł.

Najlepsza metoda to wspólna wycieczka do perfumerii. Ja w ten sposób
znalazłam kolejne dwa zapachy, które lubię. Jeden sama sobie kupiłam
awansem na imieniny, drugi podobno mam dostać od tego, kto je ze mną
testował. Jestem pewna, że nie kupi testera;)

>może rzeczywiście perfumy, a nie wodę toaletową?

O ile dany zapach ma taką wersję. Np. 212 on ice jest tylko jako EdT.

amg

Co pod oczy dla faceta?
garnitur, na kilka okazji
[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
informacja + radosne chwalenie się
Opalanie natryskowe