garnki - prosba o opinie

41. Data: 2010-10-01 08:44:40

Temat: Re: garnki - prosba o opinie
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości
news:i841ng$q7l$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
produkte/medien/bilder/gross/49266.jpg

> Jesli chodzi o ścisłość to napisałem "przyspawane", aby podkreślic, że
> jest do zgrzew o mocy spawu a nie smarknięcia.

"przyspawane" nie ma zadnego zwiazku ze "zgrzeaniem" w jakim to procesie sa
mocowane uchwyty do garnka. To calkiem inna technologia i nie mozna jej ot
tak sobie porownywac.

42. Data: 2010-10-01 10:05:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

produkte/medien/bilder/gross/49266.jpg

> jesli chodzio o scislosc to uchwyty sa przeygrzewane a nie przyspawane

I rozłażą się po zgrzewaniu. Najlepsze jest dobre profesjonalne nitowanie z
podkładką od wewnątrz, która obejmuje większą powierzchnię blachy więc nie
jest podatna na oberwanie się.

43. Data: 2010-10-01 10:08:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.Tichy" <i...@...tichy.pl> wrote in message

> [...]
>
> Natomiast dobre garnki to takie, ktore sie nie przypalaja (grube dno),
> raczki sie nie nagrzewaja, po paru latach uzywania dalej wygladaja jak
> nowe,
> takie, ktorym nie szkodzi chemia w zmywarce, nie rysuja sie i nie
> odbarwiaja.
> To wynika po czesci z wysokiej jakosci materialow zastosowanych w
> garnkach.
> O takich detalach jak precyzja wykonania nawet nei bede sie rozpisywal.
>
> Mam nadzieje, ze 3 raz w watku nie bede musial powielac czesci tych

Czyli żeliwne, emaliowane z obu stron, z grubymi ściankami i jeszcze
grubszym dnem, w których można gotować na ognisku i indukcji oraz każdej
innej kuchni.

44. Data: 2010-10-01 11:00:14

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości
> Na gazie bardziej smali, indukcja to jednak nieco inaczej. A co do
> przypalania
> wiadomo, ze w kazdym garze da sie jedzenie przypalic, ale chodzi o pewne

Oj nie wiem. 2,8kW prosto w dno, to tyle co 5-6kW z gazu, bo tam połowa w
powietrze idzie.

> minima. Np. mam jakis cienki garnek ze palcem dno wygiac lekko moge, to
> ten za szybko lapie
> temperature i zarcie migiem przystaje. Nawet kolokwialnie wode mozna w nim
> przypalic.

Tanie gary z Makro mają grube zgrzewane dna.

> No to dobre gary ustrzeliles, ale zazwyczaj za niska cena idzie niska
> jakosc
> i wyrzeczenia producenta.

ZTCW dobre i tanie gary: Makro oraz IKEA.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

45. Data: 2010-10-01 14:05:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 08:03:04 +0200, Misiek napisał(a):

> Użytkownik "andrzej" <k...@a...de> napisał w wiadomości

produkte/medien/bilder/gross/49266.jpg

> jesli chodzio o scislosc to uchwyty sa przeygrzewane a nie przyspawane

Najbezpieczniejsze, choć moze nie najładniejsze, są uchwyty nitowane do
garnka. Zgrzewane uchwyty mogą się odspoić, zwłaszcza jeśli czesto się
używa garnka w piekarniku.

46. Data: 2010-10-01 14:23:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 12:05:43 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> podkładką od wewnątrz, która obejmuje większą powierzchnię blachy więc nie

Dokładnie. Przed chwilą m.w. tak napisałam.

47. Data: 2010-10-04 08:07:13

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 11:16:29 +0200, Jan Werbiński napisał(a):
> O których piszesz?
> 365+ mają pokrywki blaszane.

Owszem, ale juz np. patelnie 365+ maja pokrywki szklane, pozbawione wad o
ktorych mowa byla wczesniej. Zreszta te pokrywki sa dostepne w wielu
rozmiarach, dzieki czemu mozna je spokojnie stosowac do innych garnkow 365+
- a ceny nadal sa takie ze sie oplaca.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

48. Data: 2010-10-04 11:43:44

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Oct 2010 10:41:27 +0200, I.Tichy napisał(a):
> Na gazie bardziej smali, indukcja to jednak nieco inaczej.

Indukcja IMHO mocniej przypali - jedyna roznica to taka, ze idzie
bezposrednio w garnek, a nie dookola :)

> [...]
szybko lapie
> temperature i zarcie migiem przystaje. Nawet kolokwialnie wode mozna w nim

No to ikeowski garnek dzielnie zniosl probe - zapomniany przez 8h krupnik na
malym gazie :) Nie dosc ze sie nie przypalil, to byl calkiem smaczny - taki
idealnie zageszczony... ;)
Zas co do wgniatania dna - przy garnkach Ikea365+ to mam watpliwosci czy
zrobilby na nich wrazenie niewielki mlotek. A jak sie popatrzy na ich kraje
pochodzenia, to cala gama - Chiny, Indonezja i nie tylko :)

> No to dobre gary ustrzeliles, ale zazwyczaj za niska cena idzie niska jakosc
> i wyrzeczenia producenta.

Dlatego warto kupowac to co wyprobowane... i z dobra gwarancja.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

duże pajaki w domu
I NIKT...
I NIKT...