garnki tescoma vs berghoff

1. Data: 2003-02-09 21:58:10

Temat: garnki tescoma vs berghoff
Od: "eazy77" <i...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

witam
Mam plyte ceramiczna i zastanawiam sie jakie garnki do tego kupic. W moim
zasiegu (finansowym) sa tylko tescoma i berghoff. Zastanawiam sie ktore
lepsze. Czytalem archiwum, ale tam w wiekszosci o berghoffie. W zwiazku z
tym pytanie jak sie te gary sprawuja, czy nie wybrzusza sie dno, jak z
utrzymaniem czystosci. Jak to wyglada z perspektywy czasu?

za odpowiedzi dziekuje
pzdr

1. Data: 2003-02-10 14:05:30

Temat: Re: garnki tescoma vs berghoff
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"eazy77" <i...@w...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> tym pytanie jak sie te gary sprawuja, czy nie wybrzusza sie dno, jak z
> utrzymaniem czystosci. Jak to wyglada z perspektywy czasu?

Drogi "ry", specjalnie dla Ciebie zagladnalem do ostatniego testu garow.
Pojecia nie mam po ile chodza w.w. garki w Polsce ale skoro piszesz cos o
zasiegu, to zrozumialem, ze skromnym. Moze skorzystasz z mojej rady i
wybierzesz sie do Niemiec na zakupy lub kupisz sobie przy okazji lub
poprosisz kogos. W ostatnim niemieckim tescie pozycje pierwsza i czwarta
zajely komplety garkow firmy SUS Schulte-Ufer Profi-Line (5 szt) za 159 i
Opal (4) za 100 Euro. Mowa oczywiscie o garkach ze stali szlachetnej. Nie
wiem czy to dla Ciebie duzo czy malo ale moja rodzina juz sie przekonala, ze
ta taniocha sprzedawana w Polsce nic nie jest warta. Systematycznie kupuje
mojej rodzinie wyposarzenie kuchenne w Niemczech polujac na obnizki.
Naturalnie jesli mieszkasz w Bieszczadach, to mozesz mi polecic abym popukal
sie w czolo ale jedna wycieczka do Berlina i juz cos masz. Waldek i P.T.
Reszta berlinczykow pomoga. Ja sam tez jezdze do Berlina na zakupy. Wlasnie
rozgladam sie za wokiem i patelnia z wysokim brzegiem. Usilowalem wytargowac
cos u mnie na wsi ale Westfalczycy o targowaniu nic pewnie nie slyszeli,
wiec pies ich drapal - kupie w stol/ycy.
Gdybys szukal garkow ze stopow aluminiowych to najlepsze sa od Berndes
Bonanza. 4 sztuki kosztuja 180 Euro ale widzialem juz o wiele taniej. Mam
cos z tej serii i goraco polecam. Np. patelnie grillowa. Po uzyciu wystarczy
oplukac goraca woda i wytrzec do sucha. A miesko ma nawet paski jak z
grilla. Smak oczywiscie nie ten sam ale kiedy usmazylem piersi indycze,
synek widzac slady po wybrzuszeniach patelni, wygladnal za okno i zapytal,
czy robilem to na grillu.
Mam tez testy mikserow i rozdrabniaczy recznych, gdyby interesowalo.

Irek kochany

Jajka faszerowane grzybami
Austria
Haluszki