gawin-altea

1. Data: 2004-04-03 21:03:51

Temat: gawin-altea
Od: "Kasik" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Chcę kupić komplet 3+2+1 Altea lub narożnik o tej samej nazwie. Podoba mi
się, że 2 i 3 rozkładają się. Może ktoś z Was ma meble tapicerowane firmy
Gawin? Będę wdzięczna za opinie na temat funkcjonalności, wygody i głównie
solidności wykonania.
Kasik
ps. dziś moja sofa złamała się :-(, proszę więc o pilną odpowiedź, muszę na
czymś spać ;-)

1. Data: 2004-04-04 06:27:17

Temat: Re: gawin-altea
Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gawin? Będę wdzięczna za opinie na temat funkcjonalności, wygody i głównie

Ponie jakie slyszalem pod adresem gawina nie sa pochlebne,
sam zastanawalem sie nad ich produktami
ale w koncu wybralem wypoczynek z firmy
WAJNERT lezącej 5 km od firmy Gawin.
www.wajnert.com.pl

Moim zdaniem maja ladniejsze, wiekszy wybor
rozkladanych i podobno solidniejsze.
Wczoraj mi przywiezli EUREKE zobaczymy
po kilku tygodnaich czy bylo warto u nich kupowac.
POzdro

1. Data: 2004-04-05 06:50:36

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K@PA" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...] ale w koncu wybralem wypoczynek z firmy
> WAJNERT [..]
> Wczoraj mi przywiezli EUREKE zobaczymy
> po kilku tygodnaich czy bylo warto u nich kupowac.

Napisz, proszę, coś więcej. Poza wszelkimi innymi uwagami - czy one mają
zdejmowane pokrowce?

Pozdrawiam
Hanka, czająca sie na Imolę
--