gdzie NIE-Komandor???

1. Data: 2003-10-17 06:14:29

Temat: gdzie NIE-Komandor???
Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
Mam zamiar zrobic szafe systemowa w sypialni. I Tu pojawil sie podstawowy
problem. Wszedzie widac tylko Komandora ... i nic wiecej. Ostatnio w
Castoramie byly szafy innego producenta. Ale chce miec jakies porownanie.
Wicie Komandor ma ceny powalajace.
Prosze poradzcie jak to zalatwic w miare tanio. Chodzi o namiary na inne

Dzieki i pozdr.
zaz

1. Data: 2003-10-17 09:57:24

Temat: Re: gdzie NIE-Komandor???
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Prosze poradzcie jak to zalatwic w miare tanio. Chodzi o namiary na inne

Nie wiem skad jestes, ale jesli Wawa to w CH Targowek maja szafy Indeco i
cus jeszcze, a w Domu merblowym EMILIA na ul. E. Plater jest duzy wybor
jeszcze jakichs szaf (nazwu nie pamietam, ale maja kilka marek)

m.

1. Data: 2003-10-17 10:47:36

Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no niestety jestem z Wrocławia a nie z Warszawy, ale dziekuje za odpowiedz
zaz

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:bmoedt$sbt$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-17 12:47:27

Od: "dkd" <_dkd_@_nd.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jeszcze firma Senator i chyba znajduje sie w Domarze kolo rynku
jak ci sie nie spieszy to spytam o adres stolarza, ktory robil mojemu
kuzynowi szafe wnekowa i wyszlo okolo 1000 zl taniej niz w Komanderze
Dorota

1. Data: 2003-10-17 13:00:33

Od: "zaz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie bede wdzieczny i czekam