gdzie i w jakiej walucie kredyt

1. Data: 2004-11-18 11:32:11

Temat: Re: gdzie i w jakiej walucie kredyt
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:cni0ms$1u7$1@news.onet.pl...
> rowniez PKO BP i BPH maja

Co mają?

> + a juz wybrales walute ?

Dla mnie póki co oczywisty jest CHF. Powodem tej oczywistości jest
proste porównanie wysokości rat, jakie trzeba spłacać przy CHF i PLN.
Jeśli rata przy CHF osiągnie poziom tej złotowej, wtedy przewalutuję,
póki co się nie waham :-)

J.

1. Data: 2004-11-18 11:58:02

Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz mozna przewalutowac ale co sie bedzie działo jak u nas bedzie euro

1. Data: 2004-11-18 12:20:54

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz mozna przewalutowac ale co sie bedzie działo jak u nas bedzie
euro

Zanim u nas będzie euro, to będziemy mieli już przynajmniej pół
kredytu spłacone. A możliwość przewalutowania wynika z umowy i dotyczy
o ile dobrze pamiętam dowolnej waluty nie tylko na złotówki.

J.

1. Data: 2004-11-18 14:31:08

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Expandera jako pośrednika kredytowego równiez polecam, ale
> jednoczesnie nie mogę się powstrzymac przed uwagą: jak to jest, że
> gdziekolwiek bym nie słyszał o kredycie przez nich zawartym, zawsze
> tym najlepszym bankiem okazuje się.... BPH.

I czasem trzeba sie kierowac wlasnym rozumem, a nie nagabywaniem posrednika.
Mimo, ze ja kilka razy podkreslalam, ze miewam okazjonalnie nadprogramowe
przychody, ktorych jednak nie moge tak od razu przeznaczyc na ewentualna
splate kredytu, ale leza one przez kilka tygodni - kilka miesiecy na koncie,
nadal forsowano mi BPH, z opcja wczesniejszej splaty, ale sum powyzej 5 tys.
zl. Tymczasem w moim przypadku zdecydowanie korzystniejsze byly plany
finansowe (MultiBank, mBank).

A.

1. Data: 2004-11-18 18:09:31

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W moim przypadku: Multibank w CHF 20 lat ( rok mam za sobą) z możliwościa
wcześniejszej spłaty (bez opłaty) raty równe, z możliwościa przewalutowania.
Tylko teraz jest kiepski okres na branie kredytu. Waluty dołują. Ja miałem
kurs
kupna CHF 2,89, teraz kurs sprzedaży CHF 2,84, więc jestem "do przodu" 5gr
na CHF.

Pozdrawiam emarcin

1. Data: 2004-11-18 18:57:08

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Nov 2004 12:32:11 +0100, Jarek P. napisał(a):

> [...]
> proste porównanie wysokości rat, jakie trzeba spłacać przy CHF i PLN.
> Jeśli rata przy CHF osiągnie poziom tej złotowej, wtedy przewalutuję,

Nie wiem jak gdzie indziej, ale w PKO już na "dzieńdobry"
kosztuje cie ten kredyt kilka tysięcy: różnica
pomiędzy kursem zakupu (tak ci wyliczają) i sprzedaży
(tak spłacasz raty).

Jednej rzeczy nie jestem pewien. Czy wyliczają kwotę
kredytu wg kursu kupna z NBP czy PKO. Kiedyś było (na stronie
PKO jeszcze tak jest, ale pani w banku mówi, że już
co najmniej od wiosny nie) że wyliczali wg średniego
kursu NBP.

Pozdrawiam
Miroo

1. Data: 2004-11-18 19:25:15

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emarcin" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Tylko teraz jest kiepski okres na branie kredytu. Waluty dołujš. Ja miałem
> kurs
> kupna CHF 2,89,

A rok temu bylo 3,01

teraz kurs sprzedaży CHF 2,84, więc jestem "do przodu" 5gr

Wiec teraz 0,16 zl = 5 %.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-11-18 19:26:57

Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin <e...@p...com> napisał(a):

> W moim przypadku: Multibank w CHF 20 lat ( rok mam za sobš) z możliwoœcia
> wczeœniejszej spłaty (bez opłaty) raty równe, z możliwoœcia przewalutowania.
> Tylko teraz jest kiepski okres na branie kredytu. Waluty dołujš. Ja miałem
> kurs
> kupna CHF 2,89, teraz kurs sprzedaży CHF 2,84, więc jestem "do przodu" 5gr
> na CHF.

tez Multibank i tez CHF z tym ze na 10 lat, kredyt bralam 2 lata temu po
kursie kupna 2,78; male zalamanie nerwowe przezylam kiedy splacalam raty po
kursie sprzedazy 3,11 :) ale na szczescie od paru miesiecy kurs mocno spadł
chociaz nie do takiego poziomu kiedy bralam kredyt

1. Data: 2004-11-18 21:51:03

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo"
<USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl
wiadomości news:shjhxchx5ci8.dlg@miroo.miroo.miroo.pl...

> [...]
> pomiędzy kursem zakupu (tak ci wyliczają) i sprzedaży
> (tak spłacasz raty).
>
> Jednej rzeczy nie jestem pewien. Czy wyliczają kwotę

Z tym jest różnie w różnych bankach. Decydując się wezmę i to pod
uwagę.

J.

1. Data: 2004-11-22 21:41:59

Od: hgfh <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga_agnieszka wrote:
> no własnie tez mysle nad BPH a jak wygladaly cale procedury i jak ci się z
> nimi teraz współpracuje

Wiesz, ze mna bylo troche inaczej, ja pracuje w tym banku i mialam
decyzje w dwa dni....

Odkurzacz Elektrolux - jaki wybrac ?
Jak naostrzyc tarcze krajarki do chleba :((
wanna z hydromasazem - naprawa
oddam mnóstwo miesięczników nt urządzania mieszkania
oddam mnóstwo miesięczników nt urządzania mieszkania