wanna z hydromasazem - naprawa

1. Data: 2004-11-17 15:02:14

Temat: wanna z hydromasazem - naprawa
Od: "kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow!

Mam nadzieje, ze pisze na dobra grupe, ale nic bardziej odpowiedniego nie
znalazlam.
Przejrzalam archiwum poszukujac interesujacej mnie informacji, ale niestety
nie znalazlam, chociaz watek wanien z hydromasazem byl juz na grupie
poruszany.
Mam oto nastepujacy problem - zakupila kiedys wanne z hydromasazem. Niestety
jakis czas temu sie zepsula, wezwalam do naprawy specjaliste od producenta
(firma SANIFORM), podobno byl to bezpiecznik, ktory zostal wymieniony.
Niestety od naprawy minelo kilka miesiecy i wanna zepsula sie znowu - tzn.
nie dziala hydromasaz. Nie chce jednak korzystacc juz z serwisu producenta,
jako ze nie mam juz gwarancji na ta wanne, oraz ze wzgledu na fakt, ze
serwis swiadczony przez producenta jest na baaardzo srednim poziomie, nie
wspominajac juz o tym, ze maja siedzibe w Warszawie i tylko w Warszawie i z
moich doswiadczen wynika, ze do naprawy takich wanien maja zatrudnionego
jednego faceta, ktory obsluguje cala Polske (serio!) wiec trzeba czekac, az
bedzie mial czas do Krakowa dojechac.... paranoja (na pierwsza naprawe
czekalam prawie miesiac - i to sie jeszcze musialam upominac).
Wracajac jednak do sedna sprawy - chcialabym wezwac 'lokalnego' specjaliste,
ale nie bardzo wiem kogo szukac - czy zwykly hydraulik bedzie w stanie cos
takiego naprawic (przeciez tam jakas elektryka wchodzi w rachube), jesli nie
to kto? Czy macie moze jakies doswiadczenia w tej materii? czy ew. ktos moze
polecic mi firme/specjaliste z Krakowa, ktora sie taka naprawa zajmie?

z gory dziekuje za odpowiedzi

pozdrawiam
kasia

2. Data: 2004-12-30 12:17:02

Temat: Re: wanna z hydromasazem - naprawa
Od: <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> polecic mi firme/specjaliste z Krakowa, ktora sie taka naprawa zajmie?

Witam,
Poszukaj w okolicy jakiegoś zakładu, który naprawia pompy - jak ktoś z
zakładu zgodzi się podjechać to
na pewno będzie wiedział, co w rurze piszczy...

Jeżeli to znowu bezpiecznik to podejrzewam przeciążenie pompy kamieniem z
wody - trzeba rozebrać i wyczyścić ew. źle jest dobrany bezpiecznik...

pozdrawiam
Andrzej

oddam mnóstwo miesięczników nt urządzania mieszkania
oddam mnóstwo miesięczników nt urządzania mieszkania
Malowanie scian - efekt starych scian
czy mozna gdzies sprawdzic szczelnosc mikrofalowki?
Cena gazu