czy mozna gdzies sprawdzic szczelnosc mikrofalowki?

1. Data: 2004-11-17 10:56:58

Temat: czy mozna gdzies sprawdzic szczelnosc mikrofalowki?
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pytanie jest nastepujace - czy mozna gdzies (w Warszawie) przetestowac
szczelnosc mikrofalowki? Czy warto (i czy da) sie to ewentualnie poprawic?
Chodzi mi o sczelnosc przed szkodliwym promieniowaniem.
Jakis czas temu, od wewnetrznej strony drzwiczek odchodzi taka kropkowana
folia, nie wiem czy jest to ochrona przed tymze promieniowaniem, czy
tez np. przed tluszczem z potraw.
Moze po prostu nalezy zmienic mikforalowke? (wole zmienic, niz byc
napromieniowywanym ;-)

Sierp

1. Data: 2004-11-17 12:18:41

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Nov 2004 11:56:58 +0100, Sierp wrote:

> [...]
> szczelnosc mikrofalowki? Czy warto (i czy da) sie to ewentualnie poprawic?
> Chodzi mi o sczelnosc przed szkodliwym promieniowaniem.

Spróbuj wziąść kawałek folii aluminiowej i objechać nią kuchenkę - tam
gdzie będzie szeleścić/trzeszczeć tam promienie wyłażą...

Danny
http://www.teampoland.prv.pl - internetowy projekt
poszukiwania leku na rak

1. Data: 2004-11-17 14:23:10

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Nov 2004 13:18:41 +0100
Danny <d...@i...pl> wrote:

> Spróbuj wziąść kawałek folii aluminiowej i objechać nią kuchenkę - tam
> gdzie będzie szeleścić/trzeszczeć tam promienie wyłażą...

mozesz bardziej opisac "objechac"?

Sierp

1. Data: 2004-11-17 14:31:05

Od: ogryzek <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisalo:

> mozesz bardziej opisac "objechac"?
>
> Sierp

Mikrofale maja dlugosc kilkumastu centymetrow i takie musialbys miec
dziury w obudowie zeby sie wydostaly.

.

1. Data: 2004-11-17 18:54:03

Od: "ZbyszekS" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisal w wiadomosci
alosc...
> [...]
> tez np. przed tluszczem z potraw.
> Moze po prostu nalezy zmienic mikforalowke? (wole zmienic, niz byc

Ja proponuje jeszcze inaczej .
Kazdego wieczoru po zmroku sprawdzaj , czy juz swiecisz .
Po lekkim napromieniowaniu czlowiek swieci na zielono .
Po srednim - kolor pomaranczowy
Po silnym napromieniowaniu - kolor buraczkowy .
Zbyszek

1. Data: 2004-11-18 08:08:01

Od: r...@g...pl (mikrofala) szukaj wiadomości tego autora

> Mikrofale maja dlugosc kilkumastu centymetrow i takie musialbys miec
> dziury w obudowie zeby sie wydostaly.

Byłbyś bardzo mocno zdziwiony, jak dużo energii może wyciekać przez choćby
i najmniejsze szczeliny. Pamietaj, że tam nie ma nadajnika 1 W a magnetron
generujący kilowat przy ok 2.5 GHz. Dlatego ja nie używam takich kuchenek.

1. Data: 2004-11-18 09:42:10

Od: "JoShi" <s...@A...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłbyś bardzo mocno zdziwiony, jak dużo energii może wyciekać przez choćby
> i najmniejsze szczeliny.
Ciekawe jakim sposobem ? Bardzo bym chciala sie dowiedziec o interpretacje
wspomnianego zjawiska. Naukowa interpretacje.

1. Data: 2004-11-18 10:00:19

Od: r...@g...pl (mikrofala) szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jakim sposobem ? Bardzo bym chciala sie dowiedziec o interpretacje
> wspomnianego zjawiska. Naukowa interpretacje.

Każda nieciągłość w metalowej obudowie (moze to być też oczywiście
metalowa siatka o odpowiednio dobranych oczkach), czyli np wszelkie
połączenia, uszczelki itp przewodzące prąd gorzej niż reszta obudowy
działają jak antena, bo przecież przez ową obudowę płyną prądy indukowane
przez mikrofale. Polecam zabawę analizatorem widma.

1. Data: 2004-11-18 12:36:19

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Nov 2004 19:54:03 +0100
"ZbyszekS" <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Po lekkim napromieniowaniu czlowiek swieci na zielono .
> Po srednim - kolor pomaranczowy
> Po silnym napromieniowaniu - kolor buraczkowy .

uwazasz to pytanie za durne, czy po prostu nie jestes w stanie
wymyslec odpowiedzi?
o ile mi wiadomo - takie cusie robi sie w łodzi, nie wiem czy to
nabijanie ludzi w butelke czy nie, stad pytanie na grupe do lepiej
wiedzacych

Sierp

1. Data: 2004-11-18 16:20:38

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> działają jak antena, bo przecież przez ową obudowę płyną prądy indukowane
> przez mikrofale. Polecam zabawę analizatorem widma.

Który wykrywa poziom -80dBm .... W telefonie komórkowym przy mózgu masz
2W i nijak to nie wpływa na organizm. Tak wie te miliwaty przez ścianki
oddalonej o parediziesiat centymetrów kuchenki nic ci nie zrobią.

Cena gazu
Plyta ceramiczna Gorenje ECT620E z timerem czy bez
Pyroliza
Okap BOSH DKE645H - poszukuje szczesliwych (i nie tylko) uzytkownikow
ariston czy bosh - pomozcie bo sie rozejdziemy ;-)))