[gdzie] klocki legopodbne - w Warszawie

1. Data: 2005-05-30 10:55:37

Temat: [gdzie] klocki legopodbne - w Warszawie
Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Was,

szukam gdzie w Warszawie mogłbym kupic zestawy lego(podobne)
na pudełkach opisane sa jako serie : Bricks i Shif-ty

na nalepce producenta jest oznakowanie firma Midas Ogrodowa 6 Międzychód
(przez 913 nie namierzylem kontaktu)

w Gdansku jak bylem znalazlem te zestawy w 2 kioskach ruchu (na 20 do
ktorych wszedlem)

a w warszawie jeszcze ich nie namierzylem

a sa to zestawy bardzo tanie - wiec na moja kieszen

gdyby ktos slyszal wi(e)dzial prosze o kontakt i info:

--
Rapatang

2. Data: 2005-05-31 14:10:10

Temat: Re: [gdzie] klocki legopodbne - w Warszawie
Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

klocki Brick

http://allegro.pl/show_item.php?item=52220424
tzn maja napis Brick - sa calkowicie kompatybilne z Lego

ale sa tansze niz tu na aukcjach allegro - male zestawy widzialem po 3,90
a na allegro male zestawy sa po zlotych 10 plus przesylka to robi zlotych
16-18
http://allegro.pl/show_item.php?item=52791722

spojrzcie czy w kiosku obok was/sklepie nie ma takich zabawek - chodzi mi o
Warszawę

dziekuje

obszedlem juz ochote ale nigdzie ani widu

(nie mowiac juz o smyku gdzie sa jedynie bardzo drogie firmowe zabawki z
wysoka marżą

Dziękuję

Syn by sie ucieszyl - jutro dzien dziecka

juz na pl.regionalne.warszawa pytalem i na pl.soc.dzieci
--

Rapatang

3. Data: 2005-05-31 14:24:11

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rapatang" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d7hr83$cfm$1@news.onet.pl...
> klocki Brick
> tzn maja napis Brick - sa calkowicie kompatybilne z Lego

Witam
Biały kiosk na rogu ul.Wąwozowej i ul. Zaruby. Dojazd do Metra-Kabaty. Nie
wiem, czy akurat dzisiaj są, ale regularnie bywają małe pudełeczka z tymi
klockami.

Blanka

4. Data: 2005-05-31 15:18:35

Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem, czy akurat dzisiaj są, ale regularnie bywają małe pudełeczka z tymi

podjade zobacze

dam znac

jakbys jeszcze gdzies wypatrzyl;a daj znac

szukam zestawow z piratami

tu sa takie tam inne a bystre oko wypatrzy

hej

--
ra

Piaskowe zabawy....