gdzie kupić AMURa?

21. Data: 2007-03-06 07:22:17

Temat: Re: gdzie kupić AMURa?
Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Mar 2007 23:38:03 +0100, Tadeusz Smal <s...@s...pl>
wrote:

> moja szklana kula sie potlukla

a powiedz - jako żeś taki guru od stworzeń płetwiastych ;) - czy taka
tołpyga jest wwymagająca w stawie tej wielkości? (ok. 45x45m głębokość od
niecałego metra do około 2,5) czy trzeba ją będzie jakoś specjalnie
dokarmiać? i ile rybek radziłbyś wpuścić? w gospodarstwie hodowlanych skąd
przyjadą mówili, że przy tej wielkości zbiorniku wodnym wystarczy 10 sztuk.

OPERA for MAC OSX

22. Data: 2007-03-06 07:55:16

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>a powiedz - jako żeś taki guru od stworzeń płetwiastych ;)
:))))
zawsze to co pisze Boletusik bierz z przymruzeniem oka
:)
> [...]
>specjalnie dokarmiać? i ile rybek radziłbyś wpuścić? w gospodarstwie
>hodowlanych skąd przyjadą mówili, że przy tej wielkości zbiorniku wodnym
:)
zacznijmyod tego
ze nie oczekiwalbym zadnych cdow w rodzaju tego
ze one oczyszcza Tobie stawek z glonow
:)
jednak warto je wpuscic bo one przepieknie wygladaj
i mozna godzinami przygladac sie snujacym sie pod powierzchnia wody
demonicznym
srebrzysto-szarym cieniom
:)
im wieksze stado tym wiecej widac a z uwagi na wielkosc stawku
te 10 szt okolo kilowych jest OK
:)
aby stworzyc sobie staly punkt widokowy
ja w jakims kacie stawu zwalil do wody duze drzewo
:)
poroslo by one glonami z czasem i z czasem byloby to ulubione zerowisko
tolpug
ktore smigajac miedzy konarami stwarzaly by przepiekne widowisko
:)
nie ma takiej potrzeby
a nawet bardzo trudno wykonalne byloby dokarmianie tolpyg
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal
--
OPERA for MAC OSX

23. Data: 2007-03-06 08:59:33

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Mar 2007 08:55:16 +0100, Tadeusz Smal <s...@s...pl>
wrote:

> :)
> zacznijmyod tego
> ze nie oczekiwalbym zadnych cdow w rodzaju tego
> ze one oczyszcza Tobie stawek z glonow

oczyszczę mechanicznie jak tylko aura będzie sprzyjać wejściu do wody, od
rybek oczekuję tego, że glony nie będą się robić ponownie...

> [...]
> tolpug
> ktore smigajac miedzy konarami stwarzaly by przepiekne widowisko

na stawie mam wyspę, tak około pięciu metrów średnicy. na wyspę będzie w
przyszłym miesiącu budowany mostek na drewnianych balach. powinno
wystarczyć do porośnięcia ;)

> nie ma takiej potrzeby
> a nawet bardzo trudno wykonalne byloby dokarmianie tolpyg

martwiłem się jedynie tym, że jak już zjedzą wszystko to będą pływały
głodne...
a czy toto się mnoży samoistnie w stawach?

OPERA for MAC OSX

24. Data: 2007-03-06 09:01:25

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Mar 2007 08:55:16 +0100, Tadeusz Smal <s...@s...pl>
wrote:

ponieważ nie chcę zarzucać grupy kolejnymi pytaniami do ciebie,
pozwol;isz, że przejdę na priv? o ile to ten adres z nagłówków?

OPERA for MAC OSX

25. Data: 2007-03-06 09:25:39

Od: "a" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponieważ nie chcę zarzucać grupy kolejnymi pytaniami do ciebie,
> pozwol;isz, że przejdę na priv? o ile to ten adres z nagłówków?

Ależ to jest bardzo ciekawy temat, też chciałabym wiedzieć więcej.

26. Data: 2007-03-06 13:59:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale w oczku wodnym nie ma takiej grubosci namulow
> ktore zgromadzilyby odpowiednia ilosc gazow

Jest ich jednak wystarczająca ilość, by całą tę małą
wodę zgnoić dokumentnie.

27. Data: 2007-03-06 15:34:13

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Mar 2007 10:25:39 +0100, a <a...@o...pl> wrote:

> Ależ to jest bardzo ciekawy temat, też chciałabym wiedzieć więcej.

dobrze, to będę pisał tu ;)

OPERA for MAC OSX

28. Data: 2007-03-06 19:28:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ponieważ nie chcę zarzucać grupy kolejnymi pytaniami do ciebie,
> pozwol;isz, że przejdę na priv? o ile to ten adres z nagłówków?

Pytaj Tadzika na grupie, bo na priv może Tobie
wcisnąć, jakiś kit.;-)

29. Data: 2007-03-06 21:11:45

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Mar 2007 20:28:43 +0100, boletus <b...@o...pl> wrote:

> Pytaj Tadzika na grupie, bo na priv mo?e Tobie
> wcisn?ae, jaki? kit.;-)

dobrze :D - na razie jednak czekam do przyszlego tygodnia na rybki,
aktualnie staw oczyściłem mechanicznie i wbiłem dziś pale pod most. takie
pnie całe... rąk nie czuję bo sam to wszystko robiłem, wyciąganie glonów z
czwartej części mojego stawu to ciężka robota. dam znać jak rybki
rozpoczną pracę.

OPERA for MAC OSX

30. Data: 2007-03-06 21:38:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aktualnie staw oczyściłem mechanicznie i wbiłem dziś pale pod most. takie
> pnie całe... rąk nie czuję bo sam to wszystko robiłem,

O ho ho ! Popraw jutro i może pojutrze, by zimą lód
tego mostka nie wygiął.:-)

Pozdrawia pałąkowato boletus

ekologiczny jałowiec
Z gatunku - gdzie kupić?