gdzie kupić regał pułkowy na śrubki

1. Data: 2014-09-11 20:46:26

Temat: gdzie kupić regał pułkowy na śrubki
Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie taniej ale wysyłkowo kupić taki regął pułkowy:
http://www.waran-regaly.pl/regaly/magazynowe-polkowe
/24-mc-150-kg-polke.html
chodzi o mocowanie na śruby nie na wciski...

2. Data: 2014-09-11 21:32:06

Temat: Re: gdzie kupić regał pułkowy na śrubki
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

platformowe głupki wrote:

> gdzie taniej ale wysyłkowo kupić taki regął pułkowy:

pewnie w agencji mienia wojskowego
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2014-09-11 22:39:27

Od: mkonst <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.09.14 21:32, masti pisze:

> pewnie w agencji mienia wojskowego

Ciekawe do czego pułk używa takie regały.
--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

4. Data: 2014-09-11 23:42:59

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-11 22:39, mkonst pisze:

> Ciekawe do czego pułk używa takie regały.

Składują na nich "pułkowniki" o wielkiej wadze.

JK

5. Data: 2014-09-12 11:17:58

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(a):

>gdzie taniej ale wysyłkowo kupić taki regął pułkowy:
>http://www.waran-regaly.pl/regaly/magazynowe-polkow
e/24-mc-150-kg-polke.html
>chodzi o mocowanie na śruby nie na wciski...

To jakas podroba, powinno byc moro lub chociaz khaki.

6. Data: 2014-09-12 21:47:37

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tak z ciekawości. Jakie inne niż z półkami są regały? Raczej istotą regału jest ze ma
półki.

7. Data: 2014-09-13 02:54:39

Od: "Zenowik6" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> To jakas podroba, powinno byc moro lub chociaz khaki.

Przecież widzicie, że napisał to głupek
to po co się znęcacie.

8. Data: 2014-09-13 23:05:33

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 września 2014 02:54:39 UTC+2 użytkownik Zenowik6 napisał:
> U�ytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisa� w wiadomo�ci

> Przecie� widzicie, �e napisa� to g�upek
>
> to po co si� zn�cacie.

Bo tu cały czas trwa wojna a jeńców się nie bierze.

9. Data: 2014-09-13 23:40:44

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sory za tego ortografa...

10. Data: 2014-09-13 23:42:01

Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale proszę na temat - te pojeby chcą 300 PLN za półkę i 100 za wysyłkę -
netto...

Kłopot z ubezpieczeniem - BRE ubezpieczenia
Co zamiast mieszadła do gipsu
Moc odkurzania
Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.co