gdzie kupićm ?

1. Data: 2005-11-09 14:26:59

Temat: gdzie kupićm ?
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupy do kuchni to różnego rodzaju torby.
Czy ktoś widział gdzieś w Krakowie torby na kółkach, na zakupy podręczne.
A może gdzieś w internecie ? szukałem ale nic nie znalazłem.
Proszę o pomoc i dziękuję
Jędrek

2. Data: 2005-11-09 14:46:31

Temat: Re: gdzie kupićm ?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakupy do kuchni to różnego rodzaju torby.
> Czy ktoś widział gdzieś w Krakowie torby na kółkach, na zakupy podręczne.
> A może gdzieś w internecie ? szukałem ale nic nie znalazłem.
> Proszę o pomoc i dziękuję

markiety tam u was sa?
jesli tak to czasami widzialm w marketach wlasnie (byc moze sa zawsze
ale jakos sie za nimi nie ogladam wiec dlatego napisała "czasami"):)
p.

3. Data: 2005-11-09 15:18:02

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> markiety tam u was sa?
> jesli tak to czasami widzialm w marketach wlasnie (byc moze sa zawsze ale
> jakos sie za nimi nie ogladam wiec dlatego napisała "czasami"):)

a popatrzylas na cene, .....przez przypadek oczywiscie ?

4. Data: 2005-11-09 15:26:13

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a popatrzylas na cene, .....przez przypadek oczywiscie ?

eshh nie bardzo ale drogie nie moze byc bo wszystkie babcie stac a
emertyruki maja niskie a jeszcze na tace trzeba dac i w aptece zostawic.:)
p.

5. Data: 2005-11-09 15:28:23

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a popatrzylas na cene, .....przez przypadek oczywiscie ?

znalazam takie
cus:http://www.hipernet24.pl/prodinfo.php?item_id=53
02&pkt_id=&pro_id=&char_id=&body_hide=1

przyda sie?:)
p.

pare przepisow na mieso
sztokfisz
3Miasto - Gdzie mozna dostac suszone algi?
[OT] Nigella
golonka - jaka najlepsza