gdzie praca dla fizjoterapeutów po wejściu do UE

1. Data: 2004-02-08 11:41:33

Temat: gdzie praca dla fizjoterapeutów po wejściu do UE
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczów!
wiem że może to pytanie powinienem zamieścić w grupie praca, ale tutaj mam
nadzieje że otrzymam też informacje na ten temat.
jestem mgr fizjoterapii i szukam jakiść kontaktów jak można znaleść legalną
pracę za granicą, bez żadnych pośredników a jeżeli już to takich na których
można polegać! Dlatego jeśli ktoś wie gdzie można znalesć takie informacje
gdzie jest nabór fizjoterapeutów za granice to bymbył wdzięczny za
jakiekolwiek informacje bo w tym kraju nie zabardzo sznują nasz zawód a
mówią że zagranicą jest w tym zawodzie całkiem nieżle dlatego lepiej to
sprawdzić samemu!
pozdr.
tomek

2. Data: 2004-02-08 12:20:49

Od: Josef Morko <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Feb 2004 12:41:33 +0100, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>wiem ?e mo?e to pytanie powinienem zamie?ciae w grupie praca, ale tutaj mam
>nadzieje ?e otrzymam te? informacje na ten temat.
>jestem mgr fizjoterapii i szukam jaki?ae kontaktów jak mo?na znale?ae legaln?
>prac? za granic?, bez ?adnych po?redników a je?eli ju? to takich na których
>mo?na polegaae! Dlatego je?li kto? wie gdzie mo?na znalesae takie informacje
>gdzie jest nabór fizjoterapeutów za granice to bymby? wdzi?czny za
>jakiekolwiek informacje bo w tym kraju nie zabardzo sznuj? nasz zawód a
>mówi? ?e zagranic? jest w tym zawodzie ca?kiem nie?le dlatego lepiej to

Najlepiej szukaj sam za pomoca internetu i jakiejs dobrej maszyny
szukajacej (w zaleznosci od posiadanych umiejetnosci jezykowych), po
prostu wrzuc haslo fizjoterapeuta poszukiwany, albo fizjoterapeuta
praca i zobacz, co z tego wyniknie. Ubiegac sie o prace tez mozesz za
pomoca internetu (email). Sporzadz sobie ladne podkladki z Twoich
dokumentow, zdjecia i zyciorysu (najlepiej w formacie pdf) i dolaczaj
do maili. I miej troche cierpliwosci, pierwsze rezultaty sa zazwyczaj
po pierwszych dwustu mailach. Ale przyjda, rynek zachodnioeuropejski
(mysle, ze o ten Ci chodzi), jest chlonny.

Pozdrowiam

Waldek

3. Data: 2004-02-08 16:20:03

Od: "Miqa" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka Tomek!!!
Masz całkowitą rację o pracy fizjoterapeuty i jej poszanowaniu...ja tez
bardzo bym chciała wyjechać.W czerwcu kończę studia i od jakiegoś czasu
szukam pracy ale kiepsko z informacjami...jak już to są oferty ale dla
lekarzy albo pielęgniarek!!Jakbyś coś wiedział to daj mi znać na priv.Z
chęcią pogadałabym na ten temat.

Pozdrawiam Dominika

4. Data: 2004-02-09 21:13:41

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
wielkie dzięki za rady !
będęprubował bo mysle że warto!
pozd.
Tomek

Użytkownik "Miqa" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szukam pracy ale kiepsko z informacjami...jak już to są oferty ale dla
> lekarzy albo pielęgniarek!!Jakbyś coś wiedział to daj mi znać na priv.Z

bole kregoslupa
sprawa_dentystyczna_wraz liwe_gardlo
Notatki, wyklady - Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Ultrasonograf ATL HDI 1500
ryzyko zgonu