gdzie? - sklepy rybne w w-wawie

1. Data: 2004-08-15 09:56:21

Temat: gdzie? - sklepy rybne w w-wawie
Od: "tpi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
gdzie w warszawie mozna kupic swieze ryby?
glownie chodzi mi o sushi
pozdrawiam
hubert

1. Data: 2004-08-15 19:56:26

Temat: Re: gdzie? - sklepy rybne w w-wawie
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie możesz użyć paru wersji sushi dostępne bez specjalnego wysiłku:
Kupisz gotowego łososia wędzonego w plastrach np.firmy Almar, Korala nie
polecam ew z firmy Suempol.
Ryba jak ryba musi byś surowa ew. gotowana. Zwykłe filety b/s z
jakiejkolwiek ryby się nadadzą.Ryż musi być ugotowany na miękko.Do tego
ogóreczek konserwowy,,papryczka no i listek czegoś zielonego w co to
wszystko zawiniesz i pokroisz w eleganckie kawałki.Co do tego zielonego to
obowiązkowo muszą być wodorosty.Kupisz je w np wMakro ale są one suszone.W
zastępstwie możesz użyć liści winogron ew wersja polska: liście sałaty. Do
tego sos sojowy i masz sushi.To tak po krótce ja ja to robię wersję pełną
podaję w linku:
http://www.japonia.org.pl/index.php/article/articlev
iew/191/1/2/

Pozdrawiam