warzywa kiszone

1. Data: 2004-08-14 14:34:18

Temat: warzywa kiszone
Od: "kret" <k...@k...kret> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Jadłem kiedyś takie warzywa kiszone z Egiptu (rodzice przywieźli). Była to
marchewka, ogórki i inne różne warzywa. Bardzo słone i pikantne. Czy ktoś
się spotkał z czymś takim. Zastanawiam się, jak to zrobić w domu.

pozdrawiam,
Kret

1. Data: 2004-08-14 16:09:29

Temat: Re: warzywa kiszone
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kret" <k...@k...kret> napisał w wiadomości
> [...]
> marchewka, ogórki i inne różne warzywa. Bardzo słone i pikantne. Czy ktoś
> się spotkał z czymś takim. Zastanawiam się, jak to zrobić w domu.

w wwie mozna bylo je kupic w sklepach arabskich - pycha.

1. Data: 2004-08-14 16:09:29

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-14 16:33:40

Od: "ewaTe" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cfldfj$2ghr$1@mamut.aster.pl...

> w wwie mozna bylo je kupic w sklepach arabskich - pycha.
Nie boicie się jeść przetworów z Egiptu /ameba i inne świństwa/? Byłam w
Egipcie i widziałam, jak tam jest z tzw. higieną. Pytam ze zwykłej
ciekawości.

1. Data: 2004-08-14 16:33:40

Od: "ewaTe" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-08-15 09:44:10

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewaTe" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie boicie się jeść przetworów z Egiptu /ameba i inne świństwa/? Byłam w
> Egipcie i widziałam, jak tam jest z tzw. higieną. Pytam ze zwykłej
> ciekawości.

te akurat moje to chyba byly z libii. byly dopuszczone do sprzedazy, zarowno
w tamtym kraju, jak i w polsce, wiec chyba musza spelniac jakies normy,
ktore ktos sprawdza. tak, czy inaczej, nigdy mi p o nich nic nie bylo, wielu
moich znajomych tez tam jada i sa zdrowi.

1. Data: 2004-08-15 10:57:39

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewaTe <e...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
> wiadomoœci news:cfldfj$2ghr$1@mamut.aster.pl...

> Nie boicie się jeœć przetworów z Egiptu /ameba i inne œwiństwa/? Byłam w
> Egipcie i widziałam, jak tam jest z tzw. higienš. Pytam ze zwykłej
> ciekawoœci.
chyba ameba i nne swinstwa tej soli, octu i przypraw nie przezyla :-)

1. Data: 2004-08-16 08:31:35

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> marchewka, ogórki i inne różne warzywa. Bardzo słone i pikantne. Czy ktoś
> się spotkał z czymś takim. Zastanawiam się, jak to zrobić w domu.

Ano dokładnie tak samo...
woda + sól...
i czosnek i koper i inne listowie..do wyboru do kololru...

papryka sie świetnie kisi... i cukinia...i ogórki..
i zielone pomidory..i rydze...

duzy słoik i po 3-4 dniach masz dokładnie to samo..:))

Pozdrawiam

Marek

wlasny chleb
Serek Tofu i makaron rryzowy