sałata dębowa

1. Data: 2004-08-14 10:21:17

Temat: sałata dębowa
Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam po dłuuuuuugiej wakacyjnej przerwie
właśnie wróciłam z zakupów. w ulubionym warzywniaku wypatrzyłam właśnie
(obok sałaty rzymskiej, rukoli i innych typów sałat) właśnie ową sałatę
dębową. czy ktoś z obecnych (ja głupia na pewno się ktoś znajdzie) jadł ja i
może polecić z czym ją pożreć??

pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2004-08-14 10:27:31

Temat: Re: sałata dębowa
Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze cos takiego? :
Sałata orzechowa
To wykwintna sałatka, która może służyć jako całe danie na lekką kolację.
Potrzebne nam będzie:
główka sałaty (skandynawska, masłowa, dębowa)
2 garście łuskanych orzechów włoskich
kiść winogron, najlepiej ciemnych
ok. 250 g wędzonego sera żółtego
kilka kropli oliwy lub oleju z orzechów laskowych
sól i pieprz
Sałatę płuczemy i rwiemy na kawałki. Ser kroimy w kostkę, orzechy z grubsza
siekamy, winogrona myjemy i przekrawamy na połówki usuwając pestki. Mieszamy
wszystko skrapiając oliwą, doprawiamy solą i pieprzem. Powinno postać chwilę
w lodówce. Gotowe!

fasolka
Zupa szczypiorkowa
termometr - wkurza mnie to strasznie