gdzie ubezpieczyć dom?

1. Data: 2006-08-17 08:28:39

Temat: gdzie ubezpieczyć dom?
Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dom mam zamknięty, wprowadzam się za miesiąc - dwa. Facet
z PZU stwierdził że na razie nic nie ubezpieczy bo w nie nie mieszkam
(mimo że jest już prawie całkowicie wykończony, jest alarm).
Czy możecie polecić inne firmy ubezpieczeniowe, które nie robią takich
problemów?
Wprawdzie nie ma tam nic cennego, ale lepiej na zimne dmuchać.

pozdrawiam,
Artur

2. Data: 2006-08-17 08:41:06

Temat: Re: gdzie ubezpieczyć dom?
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "art_c"

> [...]
> (mimo że jest już prawie całkowicie wykończony, jest alarm).
> Czy możecie polecić inne firmy ubezpieczeniowe, które nie robią takich

ja mam w pzu i nie robili problemow ze nikt nie mieszka (tzn oficjalnie bo
nikt nie jest zameldowany)
warte odradzam - trzymaj sie od nich z daleka cokolwiek by nie proponowali
jak doszlo do wyplaty odszkodowania, to likwidator zadzwonil i poprosil o
przeslanie pisma z nr konta, bo beda wyplacac, po czym po 2 tygodniach
dostalam list, ze nie wyplaca: "bo nie" i teraz czekam na sprawe sadowa

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

3. Data: 2006-08-17 09:35:01

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> [...]
> przeslanie pisma z nr konta, bo beda wyplacac, po czym po 2 tygodniach
> dostalam list, ze nie wyplaca: "bo nie" i teraz czekam na sprawe sadowa

Norma u nich. A sprawa w sadzie to min 1 rok. Ale to naprawde min. A 2
lata to tak w miare. I jak ma byc dobrze?

Marcin Marski

4. Data: 2006-08-17 13:19:11

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "art_c" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrawiam,
> Artur
>

> cała massa firm się ubezpieczeniami mieszkań/domów zajmuje, jak choćby
PZU
WARTA
UNIQA http://www.uniqa.pl/uniqa_pl/
HESTIA
INTELIGO http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ma
jatkowe.htm
mBANK http://www.mbank.com.pl/oferta/ubezpieczenia/majatko
we/dom.html
i wiele innych
obecnie też do ubezpieczeń na życie (firmy takie jak np AMPLICO LIFE) dodają
ubezpieczenia domu i mieszkania w ofertach
wystarczy stuknąć w google czy innej wyszukiwarce
a ponadto można poczytać:
http://ubezpieczenie-domu.pl/
http://www.money.pl/ubezpieczenia/mieszkaniowe/
i tu znalazłam:

Mieszkanie - czy można ubezpieczyć mieszkanie, w którym nikt nie mieszka?

To zależy od tego na jak długo wyjechałeś. Zwykle mieszkanie może być
niezamieszkałe przez 60 dni. Niektóre firmy zgadzają się ubezpieczyć
mieszkanie niezamieszkałe np. przez cały rok, ale w ograniczonym zakresie i
za odpowiednio wyższą składkę.

pozdr
ank

5. Data: 2006-08-17 13:21:19

Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemów?
> Wprawdzie nie ma tam nic cennego, ale lepiej na zimne dmuchać.

Spróbuj w Hestii, ja się u nich od kilku lat ubezpieczam, elastyczność mniej
więcej 200% PZU, i mają bardzo korzystny pakiet ubezpieczeniowy, łącznie z
samochodem itd. Cenowo dużo lepiej.

Raff
PS. Usuń box z adresu.

6. Data: 2006-08-17 22:15:49

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

art_c napisał(a):
> [...]
> (mimo że jest już prawie całkowicie wykończony, jest alarm).
> Czy możecie polecić inne firmy ubezpieczeniowe, które nie robią takich
Commercial Union - od wielu lat mamy ubezpieczony dom, samochód,
siebie oraz własne zdrowie. Mamy bardzo życzliwego i stałego od lat
doradcę/agenta i jesteśmy BARDZO zadowoleni. Oferta PZU to śmieci w
porównaniu z ofertą CU.
Przykład: Sąsiadowi, który ma sklep, po powodzi PZU uznało stratę
zalanych regałów i zniszczenia pomieszczeń do wyokości, do jakiej
zostały zalane, tj. do wys. 1 m. "Resztę można wykorzystać, reszta
jest dobra" - powiedzieli i zwrócili koszt zakupu 1/3 nowego regału i
tynkowania 1/3 kazdej sciany. A gdzie koszt zerwania tynków,
instalacji, malowania itp. ??? W dodatku to wszystko po
kilkumiesięcznym oczekiwaniu na opinię rzeczoznawcy PZU, a sklep w
tym czasie musiał być zamknięty oczywiście, bo nie mogli kupić
regałów i zrobić remontu. CU natomiast uznaje szkodę/stratę w
wartości odtworzeniowej.

7. Data: 2006-08-18 05:54:45

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl>

> [...]
> tym czasie musiał być zamknięty oczywiście, bo nie mogli kupić
> regałów i zrobić remontu. CU natomiast uznaje szkodę/stratę w

uznali - czy tylko teoria? pytam z ciekawosci - co maja do powiedzenia ci,
ktorym dane TU likwidowalo szkode

--
ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538

8. Data: 2006-08-19 10:30:42

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):

> uznali - czy tylko teoria? pytam z ciekawosci - co maja do powiedzenia ci,
> ktorym dane TU likwidowalo szkode

dokladnie
po tym, ze jakies TU ma dobra obsluge to niczego sie nie wywnioskuje,
ale po tym jak reaguje na szkode.
PZU tez moze ubezpieczyc do wartosci odtworzeniowej o ile pamietam
(za oplata)

Sierp

Wykladzina - czy jest?
Zmarł mi kierownik budowy...