gdzie w Poznaniu duże rozmiary?

1. Data: 2007-02-17 14:36:07

Temat: gdzie w Poznaniu duże rozmiary?
Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś może mi polecić miejsce w Poznaniu, ewentualnie okolice np. Gniezno,
Swarzędz itp., gdzie jest duży wybór eleganckich ubrań dla
kobiet (chodzi mi o rozmiar 48 i taki sam wiek) - ładna i modna marynarka, jakiś
komplet na ślub. Wolałabym, żeby nie polecano mi małych butików, w których
zznajdę kilka workowatych szmat. Cena nie ma znaczenia ;) tzn. w granicach rozsądku
Dzięki za wszystkie informacje
Pozdrawiam serdecznie
Magda

2. Data: 2007-02-17 14:45:23

Temat: Re: gdzie w Poznaniu duże rozmiary?
Od: "Szatan" <g...@d...fdgdg.dfgdf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gniezno,
> Swarzędz itp., gdzie jest duży wybór eleganckich ubrań dla
> kobiet (chodzi mi o rozmiar 48 i taki sam wiek)

Powiedzmy sobie prosto z mostu, szukasz odzieży dla puszystych. Zbędne
owijanie w bawełne prowadzi do nieporozumień.
Polecam forum 5XL:
http://www.5xlclub.pl/ - tam znajdziesz co chcesz

3. Data: 2007-02-20 22:37:19

Od: Tomek <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Tobie sklep Ulla Poepken w Kupcu Poznańskim a także Kassija w
tymże samym centrum handlowym.
Bardzo ciekawe ubrania i dobrej jakości. Cena jest jednak kwestią
indywidulaną. Zajrzyj tam może coś znajdziesz.

Karolina

4. Data: 2007-02-22 18:34:03

Od: "Magda" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bardzo ciekawe ubrania i dobrej jakości. Cena jest jednak kwestią
> indywidulaną. Zajrzyj tam może coś znajdziesz.

Ok, bardzo dziękuję, choć już tam byłam i szukam czegoś bardziej eleganckiego
(tzn. dla mamy, anyway) i myślałam, że w Poznaniu jest więcej takich sklepów,
albo ktoś wie, jakie firmy - a nie niekoniecznie typowe sklepy "XXXXL" - ,
produkują poza typowymi rozmiarami też o kilka rozmiarów większe ubrania.
Magda

hula hop - Warszawa
[OT] Prośba
Maybelline, Pure.concealer, Korektor antybakteryjny (w ołówku)
wielkie damskie obuwie
małe damskie obuwie rozmiar 33