hula hop - Warszawa

1. Data: 2007-02-17 09:40:16

Temat: hula hop - Warszawa
Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jako że po zimie przybyło mi trochę tu i ówdzie, postanowiłam popracować
nad swoją talią najprostszym sposobem - kręcąc hula hop. Niestety, we
wszystkich sklepach z zabawkami, jak też i w GoSporcie i na Allegro
są tylko takie małe obręczę, średnicy poniżej 75 cm. Ja potrzebuję
ok. 90 cm. Czy ktoś wie, gdzie można takie duże hula hop w Warszawie znaleźć?

Pozdrawiam,
Ania

2. Data: 2007-02-17 11:28:16

Temat: Re: hula hop - Warszawa
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Górecka wrote:
> [...]
> są tylko takie małe obręczę, średnicy poniżej 75 cm. Ja potrzebuję
> ok. 90 cm. Czy ktoś wie, gdzie można takie duże hula hop w Warszawie

W Rzeszowie duze sa w Tesco i Realu wiec pewnie i Wawie tam sie znajda.

Zazula

3. Data: 2007-02-17 15:42:11

Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja przy okazji zadam pytanie- jak nauczyć się kręcić hula hop?
Próbowałam i pustym, i napełnionym solą. Nie wiem, czy ta obręcz jest
jakaś krzywa trochę (ale to chyba nie powinno mieć aż takiego
znaczenia), czy może za mała? Jakies 15 lat temu całkiem nieźle mi to
wychodzilo, a teraz prawie od razu spada na ziemię:(
Ninaad

4. Data: 2007-02-17 15:52:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ninaad wrote:
> [...]
> znaczenia), czy może za mała? Jakies 15 lat temu całkiem nieźle mi to
> wychodzilo, a teraz prawie od razu spada na ziemię:(

Jak kupilam to przy kazdej probie spadalo mi na dol. Az mi glupio bylo bo
jak bylam mala to mi swietnie szlo. Dopiero doszlam, ze musze wolniej
krecic. Sprobuj z predkosciami. Dzieki temu ze mam trudniej, wydaje mi sie
ze wiecej miesni pracuje na to zeby nie spadlo.

Zazula

5. Data: 2007-02-17 16:22:25

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sat, 17 Feb 2007 16:42:11 +0100, ninaad wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> [...]
> znaczenia), czy może za mała? Jakies 15 lat temu całkiem nieźle mi to
> wychodzilo, a teraz prawie od razu spada na ziemię:(

Mnie się wydaje, że to może zależeć od modelu hula-hop. Dziecięciem
będąc miałam jedno w domu - kompletnie nie umiałam nim kręcić. Było z
tworzywa ciężkiego i jakby gumowatego, możliwe, że dodatkowo
wypełnione czymś w środku. W szkole za to dawali nam do ćwiczeń kółka
z innego materiału, lżejsze, sztywniejsze i o większej średnicy i nie
chwaląc się, biłam na głowę wszystkie koleżanki z klasy w turniejach
pt. kto najdłużej utrzyma wirującą w pasie obręcz :) [co było o tyle
dziwne, że byłam jedną z grubszych i najmniej wysportowanych
dziewczynek ;>]

Czy ćwiczenia z hula-hop naprawdę pomagają rzeźbić talię? Jeśli tak,
to zaraz gnam do sklepu :) Mają takie coś w sportowych, w wersji dla
dorosłych kobiet, czy trzeba szukać w sklepach z zabawkami?

Pozdrawiam, Carrie

6. Data: 2007-02-17 18:56:50

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):

> Czy ćwiczenia z hula-hop naprawdę pomagają rzeźbić talię? Jeśli tak,
> to zaraz gnam do sklepu :) Mają takie coś w sportowych, w wersji dla
> dorosłych kobiet, czy trzeba szukać w sklepach z zabawkami?

W Warszawie na 100% są w Galerii Mokotów w sklepie sportowym na ostatnim
pietrze, tam gdzie kino.

[OT] Prośba
Maybelline, Pure.concealer, Korektor antybakteryjny (w ołówku)
wielkie damskie obuwie
małe damskie obuwie rozmiar 33
Cienie Gabrini