gdzie w sieci sytematyka roślin i zwierząt?

1. Data: 2002-12-04 10:22:29

Temat: gdzie w sieci sytematyka roślin i zwierząt?
Od: "Katarzyna Owczarz" <k...@b...nfos.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie

z góry dziekuje za informacje
kasia

2. Data: 2002-12-05 19:30:48

Temat: Re: gdzie w sieci sytematyka roślin i zwierząt?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Owczarz" <k...@b...nfos.org.pl> wrote in
news:askkuj$njj$1@news.tpi.pl:

Nie wiem, do jakiego poziomu potrzebujesz te systematyke - gromady? Klasy?
Rodziny? Bo musisz podac, za kim przyjmujesz system, a roznice w ukladach
sa znaczne. Nie wiem, czy nie lepiej po prostu siegnac do licealnych
podrecznikow, jezeli nie wymagasz zbyt dokladnego. Albo do tzw.
podrecznikow uzupelniajacych. I pisze to zupelnie powaznie, nie zamierzam
Cie splawiac.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

3. Data: 2002-12-06 20:27:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podrecznikow, jezeli nie wymagasz zbyt dokladnego. Albo do tzw.
> podrecznikow uzupelniajacych. I pisze to zupelnie powaznie, nie

No tak, wybacz Ewo, że to ja!
Ale ta systematytka, zdaje się być ponad wszytko!!!

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

4. Data: 2002-12-09 06:59:32

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in news:asr16e$igk$1@news.gazeta.pl:

> No tak, wybacz Ewo, że to ja!

A co przeskrobales? I kogo sie mialam spodziewac?

> Ale ta systematytka, zdaje się być ponad wszytko!!!

Pewnie. Byty abstrakcyjne zawsze sa ponad wszystko :-)
Ty tez gdzies tkwisz w tym systemie :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Basi (i górnikom)
stare jabłonie
szeflera