gdzie w w-wie szafki-skladaki?

1. Data: 2002-08-01 10:36:06

Temat: gdzie w w-wie szafki-skladaki?
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam miejsc (w w-wie + okolice) gdzie niezbyt drogo moglabym kupic szafki
(samo pudlo) i oddzielnie dobrac do nich blaty i fronty. miejsca
najbardziej oczywiste jak ikea i leroy-merlin odwiedzilam. gdzie jeszcze
moge sie udac?

czy jest mozliwosc kupienia gdzies takich mebli wyzszych niz przecietne?
chcialabym aby docelowo szafki z blatem mialy wysokosc 90cm albo nawet ciut
wiecej. dosc mam garbienia sie nad niskim zlewem i niskimi szafkami.

a jesli tak to jaki jest najpraktyczniejszy sposob podwyzszenia kuchenki do
poziomu szafek? kuchenke kupimy normalna, nie do zabudowy. i nie chcialabym
aby byla "wklesla" w stosunku do szafek stojcych obok :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-08-01 11:19:02

Temat: Re: gdzie w w-wie szafki-skladaki?
Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (samo pudlo) i oddzielnie dobrac do nich blaty i fronty. miejsca
> najbardziej oczywiste jak ikea i leroy-merlin odwiedzilam. gdzie jeszcze
Szafki IKEA Faktum (wysokość 70 cm) na nogach Capita (z cokołem 16 cm) i
blat o grubości 3,8 cm daje razem około 90 cm. Nogi można jeszcze wyciągnąć
o kilka centymetrów, albo zastosować inne nogi, ale wtedy cokół nie będzie
pasował.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-08-01 11:45:21

Temat: Odp: gdzie w w-wie szafki-skladaki?
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> szukam miejsc (w w-wie + okolice) gdzie niezbyt drogo moglabym kupic
szafki

Castorama>

> czy jest mozliwosc kupienia gdzies takich mebli wyzszych niz przecietne?

Tam raczej nie, a przynajmniej nie widzialem.

> [...]
chcialabym
> aby byla "wklesla" w stosunku do szafek stojcych obok :)

Zrobic do niej "skrzynke - podstawke" na wysokosc cokolu. Po dokladnym
zwymiarowaniu potrzebnych czesci, kazdy porzadny sklep stolarski (Castorama
rowniez) wytnie ci na podane wymiary elementy, ty sobie to tylko zlozysz do
kupy i ewentualnie wykonczysz brzegi.
Tylko ze kuchnia swoje wazy, sugerowalbym wzmocnienia w srodku.

J.

1. Data: 2002-08-01 17:26:19

Od: "DarekT" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz mieć nietypową wysokość szafek to sprubuj zamówić w hurtowni płyt
wiórowych, gdzie tną i oklejają płytę, formatki, oczywiście musisz każda szafkę
rozrysować na elementy, specjalne wiertło i do tego specjalne wkrety i wkretarka,
czas wykonania jednej szafki to ok. godzina pracy razem z montażem drzwiczek, które
kupisz na zamówienie, po ustawieniu wszystkich szafek położysz na to blat z wycietym
otworem na zlewozmywak, daj dużo silikonu przy ścianie i pod zlewozmywakiem aby
zabezpieczyć płytę ,
Dla uproszczenia szafki powinny mieć typowe szerokości ( łatwiej o drzwiczki ) a
jeśli pozostanie jakaś nietypowa szerokość to wtedy można zrobić szafkę odkrytą np.
na butelki itp. lub wysuwaną na kółkach
Pod kuchenkę wystarczy zrobić podstawkę z kantówek drewnianych o potrzebnej wysokości
i przód okleić tą samą terakota co na podłodze, trzeba tylko dobrze wypoziomować
kuchnię.
Zrobiłem tak w poprzednim mieszkaniu i wszystko było ok.
darek talarek
www.renesansowepodlogi.com

Użytkownik Jarek P. <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aib72e$d8m$...@n...mch.sbs.de...

1. Data: 2002-08-01 19:34:18

Temat: Re: Odp: gdzie w w-wie szafki-skladaki?
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." wrote:
> Tylko ze kuchnia swoje wazy, sugerowalbym wzmocnienia w srodku.

a no wlasnie w tym tkwi moj problem! bo zeby zrobic jakas skrzynke to
potrafilam sama wymyslec ;)

pozdr.
pat
ps: a z tymi wysokimi szafkami okazalo sie ze nie ma problemu (przynajmniej
na nowolipkach). robi sie wyzszy cokol i voila! :)
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/