generator pary

1. Data: 2007-07-29 18:17:44

Temat: generator pary
Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przy okazji poszukiwań koncepcji wykończenia łazienki natknąłem się na
generatory pary, które, w opinii ich producentów i sprzedawców, pozwalają na
zrobienie ze zwykłej kabiny prysznicowej (byle była również zamknięta od
góry) łaźni parowej.

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tego typu rozwiązaniami? Jeśli tak,
to bardzo proszę o opinie - ulotek się naczytałem, zależy mi na prawdziwych
opiniach użytkowników;)))

Poza tym mam prośbę o namiary gdzie i za ile takie cudo można zakupić.
Znalazłem kilka linków, np.:

http://www.tapis.pl/kabiny-parowe/generatory-pary.ht
http://www.safin.pl/oferta_laznie_gener1.php

ale ceny (zaczynające się od 5-6 tysiaków...) są zaporowe:((( Nie jestem
sobie w stanie wytłumaczyć, dlaczego to, z pozoru banalnie proste,
urządzenie aż tyle kosztuje...

Pozdrawiam,
M.