getry odchudzające

1. Data: 2003-07-15 05:39:05

Temat: getry odchudzające
Od: "Monia_Sz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Chyba jestem nowa na tej grupie. jesli tak to witam wszytkich. Mam małe
pytanko. Słyszałam ze istnieje cos takiego jak getry odchudzające. zakłada
sie jej na noc. Czy może ktoś słyszał. Jesli tak to gdzie mozna je kupic i
czy w ogóle sie sprawdzają???
Monik

2. Data: 2003-07-15 10:15:48

Temat: Re: getry odchudzające
Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie jej na noc. Czy może ktoś słyszał. Jesli tak to gdzie mozna je kupic i

sprawdzaja sie owszem :D
jak sie natrzesz kremem, i zalozysz jakiekolwiek getry.
wtedy krem sie lepiej wchlania i widac szybciej efekt ;)
ale nie wierz w takie, dzieki ktorym stracisz 10 cm w miesiac, bo to wielka
sciema :)))

Badania nad dietami czesc I.
Maka z pełnego przemialu?
serek wiejski