glodowka zerowa

1. Data: 2003-03-05 22:09:36

Temat: glodowka zerowa
Od: "apa-sf" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mysle, ze to odpowiednia grupa azeby zapytac o wszelkie przeciwwskazania i
domniemane szkody, jakie moze wyrzadzic rozsadnie zaplanowana 6-7dniowa
glodowka.
Za wszelkie info dzieki z gory:)
Moze na grupie sa osoby, ktore przeszly przez taka glodowke?

Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2003-03-06 07:40:18

Temat: Re: glodowka zerowa
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glodowka.
> Za wszelkie info dzieki z gory:)
> Moze na grupie sa osoby, ktore przeszly przez taka glodowke?

Ehh... po pierwsze to nie rozumiem do czego ma prowadzic taka glodowka. Bo
jesli do odchudzenia sie, to mozesz mi wierzyc, ze skutek koncowy bedzie
odwrotny do zamierzonego.
IMHO nie ma czegos takiego jak 'rozsadnie' przeprowadzona glodowka, bo nie
ma w tym ani krzty rozsadku :) Oczywiscie, jesli mamy zamiar sie odchudzic.
Napisz jaki masz w tym cel.
A co do szkod w organizmie, to sa bardzo duze. To tak jakby ryba planowala
rozsadna tygodniowa wycieczke na lad :)

/havelock

3. Data: 2003-03-06 09:04:34

Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedyś spróbowałam. Nie wiem czy to było rozsądne, ale miałam dość swoich
64 kilogramłów. Nie wiem dlaczego ale przez prawie dwa tygodnie jadłam
wyłącznie świeże ogórki w dowolnych ilościach. Może dlatego, że było lato i
wtedy bardzo chce się pić a ogórki zawierają dużo wody.
Ale, powracając do tematu. Schudłam tak jak chciałam. Byłam z siebie bardzo
zadowolona. Bylo lato, a ja byłam szczupła i opalona.
Jak wiadomo po lecie przychodzi jesień i organizm domaga się pewnego zapasu
tłuszczyku na zimę. Po dłuższych zmaganiach nie udało mi się wygrać z
naturą. Znowu przytyłam!
To takie błędne koło i pewnie nic dobrego przynieść nie może. Teraz
protestuje moja skóra, która na przemian się rozciągała i ściągała.
Pojawiają sie na niej rozstępy i w żaden sposób nie mogę temu zaradzić.

Pozdrawiam, życzę dużo ruchu i dobrej diety.

4. Data: 2003-03-06 11:27:19

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz nic nie jeść przez tydzień to zrób to przynajmniej publicznie w
jakimś zbożnym celu, np aby poprawiono uposażenia w służbie zdrowia :-)

5. Data: 2003-03-06 11:28:22

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam jednodniowa glodowke w celu oczyszczenia organizmu i ani dnia
dluzej!!! Tylkow oda mineralna niegazowana.
A jezeli chcesz sie odchudzac, to na pewno nie przez glodowke, ale
zdrowe odzywianie.

6. Data: 2003-03-06 18:10:48

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Havelok gada głupoty.
Bawiłem sie kilka razy w glodowke. Najdluzsza, jaka robilem trwala 25 dni.
Pilem tylko wode mineralna (niegazowana!), bralem witaminy i sole mineralne.
Czasami salem plasterek cytryny, kiedy "niesmak" w ustach robil sie
nieznosny.
Generalnie, taka glodowka jest fajna rzecza, ale jest kilka warunkow, aby ja
dobrze przeprowadzic.
Polecam ksiazke "Glodowka lecznicza" - tak miest wszystko doskonale
opisane - wszelkie za i przeciw. Wszelkie wskazania i przeciwwskazania (w
przypadku niektorych chorob, glodowka jest wrecz zabroniona!).
Jesli chcesz wiedziec wiecej - daj znac na priv.

A co do odchudzania - glodowka faktycznie pozwala na szybkie zrzucenie wagi
(w moim przypadku bylo to ok 12 kg/2 tygodnie). Ale problem nie w tym, zeby
schudnac, tylko w tym, zeby potem wagę tęutrzymac!!!
IMHO glodowka lecznicza to raczej dosc drastyczna metoda odchudzania i jej
nie polecam w tym celu.
Pod innymi wzgledami - jest super.

POzdrawiam,

A.

7. Data: 2003-03-06 18:54:26

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcesz nic nie jeść przez tydzień to zrób to przynajmniej publicznie w
> jakimś zbożnym celu, np aby poprawiono uposażenia w służbie zdrowia :-)

Strajk glodowy?
Nic z tego...

W Polsce najczesciej przeprowadza sie strajki glodowe, ale...
ROTACYJNE!!! :o))))))))

Czyli "gloduje" przez 5 godzin, a pozniej zmienia mnie najedzony kolega....

pz

8. Data: 2003-03-06 20:09:18

Temat: Odp: glodowka zerowa
Od: "jaba" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik apa-sf <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b45sje$13n$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> glodowka.
> Za wszelkie info dzieki z gory:)
> Moze na grupie sa osoby, ktore przeszly przez taka glodowke?

Ja robilem glodowki. Ale!...
Trzeba organizm przystosowywac powoli.
Jesc coraz mniej, aby oproznic uklad pokarmowy
(Pomaga przy tym lewatywa).
W pierwszej fazie organizm przestawia sie
na odzywianie wewnetrzne
(tzn. na spalanie nie pokarmow,
lecz zapasow energetycznych, pozniej zlogow).
Gdy to nastapi, glod powinien zniknac.
Wtedy mozna odstawic soczki.
Zero uzywek, nikotyna won!
Duzo ruchu, cieple kapiele.
Duzo cieplej wody mineralnej (niegazowanej!)
Najwieksze znaczenie dla organizmu
ma zakonczenie glodowki.
Trzeba znowu powoli (!)
przystosowac organizm na odzywianie zewnetrzne.
Wtedy wlasnie ksztaltuja sie nawyki zywieniowe
i mozna bardzo namieszac, gdy sie przyspieszy.
To bardzo wazne!
:
Ja zaczynam glodowke na owocach,
koncze na warzywach.
pozdrowienia

9. Data: 2003-03-06 21:45:11

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pierwszej fazie organizm przestawia sie
> na odzywianie wewnetrzne
> (tzn. na spalanie nie pokarmow,
> lecz zapasow energetycznych, pozniej zlogow).

Warto podkreslic, ze organizm zaraz po wykorzystaniu wszystkich dostepnych
weglowodanow (czyli okolo po jednym dniu) zabiera sie za spalanie miesni w
pierwszej kolejnosci (brak zrodla bialka, brak ochrony przed katabolizmem),
a dopiero na szarym koncu za spalanie tluszczow, ktore magazynuje na czarna
godzine. Innymi slowy, organizm bedzie robil wszystko by zachowac tluszcz.

> Duzo ruchu, cieple kapiele.

Zbyt duzo ruchu spowoduje wyczerpanie organizmu, co przy braku spozywania
pokarmow moze sie niewesolo skonczyc.

/havelock

10. Data: 2003-03-06 21:46:32

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam jednodniowa glodowke w celu oczyszczenia organizmu i ani dnia
> dluzej!!! Tylkow oda mineralna niegazowana.
> A jezeli chcesz sie odchudzac, to na pewno nie przez glodowke, ale
> zdrowe odzywianie.

Otoz to. Zgadzam sie w zupelnosci :)

/havelock

Uczulenie na udach?