glupi jas...

1. Data: 2005-04-29 10:33:02

Temat: glupi jas...
Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
Mam pytanie moze dosc dziwne ale mnie ostatnio zastanowilo. Czym
wlasciwie jest tabletka zwana "glupim jasiem"? tzn. chodzi mi jak sie
fachowo nazywa i jak dziala oraz czemu to dzialanie ma sluzyc i czy sa
jakies przeciwwskazania. Wiem tylko tyle, ze podaje ja sie przed
operacjami. Ale wlasciwie po co?
dziekuje za odpowiedz,

2. Data: 2005-04-29 12:24:41

Temat: Re: glupi jas...
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Koala" <...@...c> napisal w wiadomosci
> [...]
> fachowo nazywa i jak dziala oraz czemu to dzialanie ma sluzyc i czy sa
> jakies przeciwwskazania. Wiem tylko tyle, ze podaje ja sie przed

oglupia przed narkoza :)
W wersji zastrzykowej boli jak cholera..

p.

--
http://www.love-office.com/forum/
... milosc, seks, klopoty malzenskie, pamietnik ...

3. Data: 2005-04-29 12:40:06

Od: Tomasz Jarzynka <t...@Z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Koala wrote:

> [...]
> fachowo nazywa i jak dziala oraz czemu to dzialanie ma sluzyc i czy sa
> jakies przeciwwskazania. Wiem tylko tyle, ze podaje ja sie przed

To mocno nieprecyzyjne pojecie. Kiedys stosowalo sie chyba
podtlenek azotu + srodek znieczulajacy i nazwa ta odnosila sie
do wziewnych anestetykow. Premedykacje przed operacja podaje sie
w celu uspokojenia pacjenta i latwiejszej indukcji narkozy, co
mozna zrobic np.barbituranami.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"If it Smells it's Chemistry, if it Crawls it's Biology, if it doesn't work
it's Physics."

4. Data: 2005-04-29 13:40:23

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie moze dosc dziwne ale mnie ostatnio zastanowilo. Czym
> wlasciwie jest tabletka zwana "glupim jasiem"? tzn. chodzi mi jak sie

Pewnie chodzi o dormicum. A daja pewnie po to, zeby pacjenta lekko
oszolomic, co by sie za bardzo potem nie rzucal;)

Pozdr. Ewa

5. Data: 2005-04-30 10:22:33

Od: "olimp510" <iwojcik"XXX"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe
jestes aż tak delikatny ??
taki duży chłopiec i boli się zastrzyków ...

zastrzyka jak zastrzyk do przyjemnych nie należy ale "boli jak cholera" to
duuuża przesada.
po ok 30 mniutach jestes rozluźnony i spokojny i grzeczny jak baranek :))
Pz.

6. Data: 2005-04-30 22:34:17

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olimp510" <iwojcik"XXX"@op.pl> napisał w wiadomości
> hehehe
> jestes aż tak delikatny ??
> taki duży chłopiec i boli się zastrzyków ...

ja go daaawno mialem,

> zastrzyka jak zastrzyk do przyjemnych nie należy ale "boli jak cholera" to
> duuuża przesada.

zapewniam ze w przyapdku tego zastrzyku nie jest przesada.
(Nie chodzi mi o wbicie igly)

> po ok 30 mniutach jestes rozluźnony i spokojny i grzeczny jak baranek :))

dokladnie, jednak mnie na lozku po nalozeniu maski gazowej musieli pasami
przywiazywac ...
pamietam ten zapach ... mi się kojarzyło z beznyna

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

Jak rozpocząć działalność gospodarczą...
antybiotyk+witaminy??
Ucho
Poranne mdłości i bóle brzucha ???
info dla osób z zakazeniami wirusem B lub C zapalenia watroby