głupie pytanie o mikrofalówkę

21. Data: 2005-03-05 18:35:54

Temat: [ot]Re: głupie pytanie o mikrofalówkę
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
news:d0a0tf$ae0$1@news.dialog.net.pl...
> [...] czy jesli moje
> koty nie jedza ryb (nie lubia-zapach je neci, ale na tym sie
> konczy), to tak jak piszesz kot nie moze zyc bez tego?[...]

To nie tak jest. Jak jest, to dokładnie, jak zwykle, nie pamiętam, jeśli Ci
zależy, to mogę poszukać, ale ogólnie chodzi o to, że surowa albo
niedogotowana ryba (może tylko morska?) zawiera w sobie substancję X, która
powoduje rozpad substancji Y. Substancja Y z kolei, znajdująca się w innym
jedzeniu, jest kotu do życia koniecznie potrzebna. Jeśli więc ryb nie je,
nie ma problemu, jeśli je - powinien jeść dobrze ugotowane. Albo jakoś tak.

Pozdrawiam
H. (co przyjąwszy zalecenia, uzasadnienie wyparła ze świadomości)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

22. Data: 2005-03-06 20:12:36

Temat: Re: głupie pytanie o mikrofalówkę (ot)
Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s <i...@T...pl> napisał(a):

> Moje koty nie sa rybozercami, ale zaintrygowalas mnie piszac o "tym czyms".
> Czy juz moze wiesz cos o tym wiecej/dokladniej co to jest? I czy jesli moje
> koty nie jedza ryb (nie lubia-zapach je neci, ale na tym sie konczy), to tak
> jak piszesz kot nie moze zyc bez tego?

Rozmawiałam dziś bardzo skrótowo z zaprzyjaźnioną wetką i z tego co
zrozumiałam, to w rybie jest coś, co w kocie niszczy witaminy z grupy B. A dla
odmiany w wątróbce to jest coś, co niszczy stawy, moje koty są rozsądne i
wątróbki nie tkną nawet pazurem, rybę żrą jak najęte (na szczęście kuchnię
mam zamykaną i mogę normalnie studzić :))
A swoją szosą to na 4 koty dziennie zużywam dwa płaty mintaja. I w
statystykach potem będzie, że spożycie ryb w narodzie rośnie? Za to ponoć
spada zużycie chleba, ciekawe jaki wpływ na te statystyki mają popularne
maszyny do wypieku :-).

Atunia offtopiczna wieczorowo

części do termy Junkers - czy są dostępne
Próg pomiędzy kuchnią a pokojem
Piekarnik B9000AL GORENJE
świąteczne porządki
zmywarka Electrolux EASY - opinie