gołębie

1. Data: 2001-04-26 11:18:17

Temat: gołębie
Od: "fragles" <B...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

może stwierdzicie, że to nie na temat ale moja koleżanka ma z nimi problem:
po pierwsze siadają jej na balkonie okropnie go paskudząc, po drugie
zaczynają gruchać przed szóstą i to już stanowi duży problem, bo nie mogą
przez nie spać. Czy ktoś wie jak można zniechęcić gołębie, żeby przestały
nawiedzać balkon?
Basia

2. Data: 2001-04-26 11:36:17

Temat: Re: gołębie
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W warszawskim zoo widziałam sokołopodobnego, który żywił się tylko mięsem
gołębi. Może pożyczą?

Spróbujcie powiesić soś wydającego dźwięki - jakieś kapsle, połówki
plastikowych butelek na patyczku itp.

--
Edyta Szajnóg

Użytkownik "fragles" <B...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:9c908t$4a$1@h1.uw.edu.pl...

3. Data: 2001-04-26 11:45:21

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

fragles napisał(a):

> może stwierdzicie, że to nie na temat ale moja koleżanka ma z nimi problem:
> po pierwsze siadajš jej na balkonie okropnie go paskudzšc,

A fe!

> po drugie zaczynajš gruchać przed szóstš i to już stanowi duży problem, bo
> nie mogš przez nie spać.

Stšd się wzięło staropolskie "gruchanie" .....
A co? Koleżanka nie lubi przed szóstš? :-((((((((

> Czy ktoś wie jak można zniechęcić gołębie, żeby przestały nawiedzać balkon?

Trutek ci w Polszcze dostatek.
A zatrute ziarno tym draniom psypac. Z tym, że po spożyciu przez gołębia należy
uwaznie obserwować jago lot, a szczególnie miejsce gdzie padł. Potem trzeba
odszukać to miejsce, pójść tam i z wielkš satysfakcjš napawać się klęskš wroga
do upojenia. Dobrze jest na to draństwo użyć drzewa osiki. Uprzednio
wystruganym osikowym kołkiem przybić do ziemi. Szczególnie przez serce na
wskroś! Gdy się przybije to on na balkon na pewno nie poleci!
Janusz

4. Data: 2001-04-26 11:50:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> wrote in message
> W warszawskim zoo widziałam sokołopodobnego, który żywił się tylko mięsem
> gołębi. Może pożyczą?
>
> Spróbujcie powiesić soś wydającego dźwięki - jakieś kapsle, połówki
> plastikowych butelek na patyczku itp.

Zamienil stryjek siekierke na kijek (no, tyle, ze butelki nie paskudza).
Ja widzialem taki patent: do poreczy balkonu przymocowane (nie
pamietam jak) pionowe patyczki co jakies 30cm i na tym rozpiety
poziomo sznurek. Nie siadaja na poreczy, a to jest zwykle najwiekszy
problem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2001-04-26 11:55:42

Od: "Borsuk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbujcie powiesić soś wydającego dźwięki - jakieś kapsle, połówki
> plastikowych butelek na patyczku itp.

Dwie puszki po piwie na jednym sznurku - pięknie popukują na leciutkim
wietrze...

--
Pzdr,
Adam -- BORSUK -- Kornacki

6. Data: 2001-04-26 12:07:46

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Borsuk napisał(a):

> Dwie puszki po piwie na jednym sznurku - pięknie popukujš na leciutkim
> wietrze...

Piwo???
A jaka marka???
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2001-04-26 12:23:26

Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszku skąd u Ciebie taka krwiożerczość?!.

U mnie skutecznie zadziałało oplecenie balkonu
(loggia 5 m dlugosci 90 szerokosci) żyłką nylonową,
poziomo grubsza, pionowo cienka wędkarska
co 10 -20cm.
Siatki sie nie sprawdzają, bo zabierają za duzo swiatla,
w domu ponuro..

powodzenia Anka

--
--------------------------Z motyką na słońce----------------------
poprawny adres s...@f...edu.pl

8. Data: 2001-04-26 12:43:06

Od: "Juras" <j...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Wystarczy przeciągnąć sznurek lub linkę wzdłuż ok. 10 cm nad poręczą. Nie na
ciągać za mocno.
Jurek

9. Data: 2001-04-26 12:52:34

Temat: Odp: gołębie
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości > A
> [...]
> wystruganym osikowym kołkiem przybić do ziemi. Szczególnie przez serce na
> wskroś! Gdy się przybije to on na balkon na pewno nie poleci!

Kiedys facet sprzedawal trutke na szczury. Jak go pytano, jak tego uzywac,
mowil: lapie sie takiego szczura, otwiera mu pyszczek i sypie troszeczke
trutki. On to polyka i murowanie zdycha.

A golebie rzeczywiscie moga byc problemem. U mnie na dachu siadaja, paskudza
golebie sasiadow. To bylby drobiazg, problem w tym, ze ci "rolnicy z dziada
pradziada" podbiegaja do ogrodzenia i rzucaja czym popadnie w te ptaki,
czyli takze w moje okna, rynny, itd. Zadne rozmowy nie pomagaja, bo - to
"chlopy z dziada pradziada", czyli problem nierozwiazywalny. Pocieszam
jednak wszystkich, ze podobno jest to - chlopy, nie golebie - gatunek na
wymarciu. Niestety, ewolucja jest dosc powolna...
pik

10. Data: 2001-04-26 13:11:23

Temat: Re: Odp: gołębie
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Piotr =?ISO-8859-2?Q?Kieraci=F1ski ?= napisał(a):

> Kiedys facet sprzedawal trutke na szczury. Jak go pytano, jak tego uzywac,
> mowil: lapie sie takiego szczura, otwiera mu pyszczek i sypie troszeczke
> trutki. On to polyka i murowanie zdycha.

Pamiętam gościa! Na targu koło dworca produkował się rymowanymi
reklamo-zachętami, nawet bez pytania!
Pozdrawiam :-)
Janusz

Trawa pampasowa