gorąca lodówka

1. Data: 2007-07-16 21:14:01

Temat: gorąca lodówka
Od: sendilkelm <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jest chłodziarko-zamrażarka candy, 2 komory, z zamrażarką w górnej części.
Wymacałem, że front lodówki, między drzwiczkami, jest gorący (z boku, im
bardziej w tył, tym chłodniej na zewnątrz). Oczywiście, wymiennik jest z
tyłu lodówki. W zamrażarce jest lód, w chłodziarce jest chłodno, więc
niby OK. Ale czy to normalne, że "podłoga" zamrażarki jest gorąca?
--
Sendilkelm
------------

2. Data: 2007-07-17 06:04:24

Temat: Re: gorąca lodówka
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sendilkelm <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> tyłu lodówki. W zamrażarce jest lód, w chłodziarce jest chłodno, więc
> niby OK. Ale czy to normalne, że "podłoga" zamrażarki jest gorąca?
Tak ma być.

Schody modułowe
THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com
eternit + spółdzielnia