gorczyca

21. Data: 2004-01-13 14:21:51

Temat: Re: gorczyca
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co dostał wyczerpującą odpowiedź zapewne od ciebie i to na priv?

Ależ skąd ! O co Ty mnie podejrzewasz ?

> pozdr. - kursywą - Jerzy

Pozdrawia wygodnie boletus

22. Data: 2004-01-13 14:26:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy naprawdę nie widać aż dwóch moich poprawek a właściwie listów, gdzie
się
> kajam?
> ;-(
> pozdr. Jerzy

W wirtualnym świecie
posty mijają się przecie:-)

Pozdrawia boletus

23. Data: 2004-01-13 14:36:32

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> się
>
> W wirtualnym świecie
> posty mijają się przecie:-)

Dokładnie. I to z nieustaloną prędkością. Może się zdarzyć, że ktoś widzi
odpowiedź na coś, czego jeszcze nie widzi :-)

Krycha&Co(ty)

24. Data: 2004-01-13 18:36:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie. I to z nieustaloną prędkością. Może się zdarzyć, że ktoś widzi
> odpowiedź na coś, czego jeszcze nie widzi :-)

Kurcze, a wydawało mi się, że niczego dzisiaj nie piłam:-)))

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Jerzy, pisałam ostatnio coś o pedale hamowania w samochodzie, a Gates w
postaci Worda wytknął mi wulgaryzm:-))))

25. Data: 2004-01-13 19:37:28

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
[...]
> P.S. Jerzy, pisałam ostatnio coś o pedale hamowania w samochodzie, a Gates
> postaci Worda wytknął mi wulgaryzm:-))))

A przyczepił się do pedału jako takiego czy do hamowania pedałem?
:-)
pozdr. Jerzy

26. Data: 2004-01-13 19:45:28

Temat: Odp: gorczyca
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bu1ha4$k6$...@a...news.tpi.pl...
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> [...]
Gates

> A przyczepił się do pedału jako takiego czy do hamowania pedałem?

Ja myślałem, ze hamuje się hamulcem :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

27. Data: 2004-01-13 20:25:35

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Użytkownik JerzyN <0...@m...pl>
>
> Ja myślałem, ze hamuje się hamulcem :-)

A nie nogami?
;-)
Pozdrawiam - ciernie - Jerzy

28. Data: 2004-01-13 20:29:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl>
> [...]
Gates

> A przyczepił się do pedału jako takiego czy do hamowania pedałem?
> :-)
Sam zgadnij:-))))))

B.

Życzenia