po co mi to było???

1. Data: 2003-12-22 00:51:49

Temat: po co mi to było???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tej pory za hit miałem odmianę Atlant Zaporoski.
Nieopatrznie pogrzebałem dzisiaj w sieci i... znalazłem opis i zdjęcia
odmiany Rizamat.
Luuuuudzie! Grona do 4 kg! Czerwone jagody 40x28 mm! Dojrzewa ok. 20
września. Mrozoodpornosć -24 C.
Aż się wierzyć nie chce! :-)))
No i po co mi to grzebanie było??? Spać nie będę mógł dopóki tego nie
zorganizuję! A i tak już prawie cienia nie rzucam... :-(((
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2003-12-22 01:26:24

Temat: Re: po co mi to było???
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Do tej pory za hit miałem odmianę Atlant Zaporoski.
> Nieopatrznie pogrzebałem dzisiaj w sieci i... znalazłem opis i zdjęcia
> odmiany Rizamat.

Czy to jest ta strona: http://www.vivafarm.co.kr/OSSB2/Root/vv/pd05.htm ?
Faktycznie, wiele ciekawych opisow :-)))

A rosyjskie zrodla podaja na ogol, ze grona sa 300-350 gramow, do 3 kg.
Poza tym latwo ulega mutacjom. Tak, ze nie jest az tak dobrze jak opisujesz.
Mozesz spac spokojnie bez Rizamatu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-12-22 02:56:54

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> wrote:
> [...]
> No i po co mi to grzebanie było??? Spać nie będę mógł dopóki tego nie
> zorganizuję! A i tak już prawie cienia nie rzucam... :-(((

Wiesz, że z Zaporoża, to jeszcze nic dobrego do Polski nie dotarło.
Zaufaj przodkom i porzuć zgubną ścieżkę:)
Lepiej popatrz w kierunku Austrii...

moon

4. Data: 2003-12-22 09:28:23

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odmiany Rizamat.
> Luuuuudzie! Grona do 4 kg! Czerwone jagody 40x28 mm! Dojrzewa ok. 20

Koreański język chce mi się instalować.

Możesz wrzucić opis tutaj?

Ale i tak odiana jest pewnie nie do zdobycia.

A jest coś ciekawego w USA?

Mam tam siostrę i może przyślę, jak ładnie poproszę?

Mają tam jakieś ciekawe odmiany?

Pozdrawiam

Jacek

5. Data: 2003-12-22 10:55:06

Temat: Odp: po co mi to było???
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4LrFb.31947$0...@f...columbus.rr.com...

> Czy to jest ta strona: http://www.vivafarm.co.kr/OSSB2/Root/vv/pd05.htm ?
> Faktycznie, wiele ciekawych opisow :-)))

Rzczywiście, dość precyzyjnie opisane odmiany. No i kilka atrakcyjnych
nowości, które chyba w naszych warunkach moglyby się nie źle spisywac. Np.
taka beznasienna odmiana Wuhebai - bardzo obiecująca! :-)

> A rosyjskie zrodla podaja na ogol, ze grona sa 300-350 gramow, do 3 kg.
> Poza tym latwo ulega mutacjom. Tak, ze nie jest az tak dobrze jak
opisujesz.
> Mozesz spac spokojnie bez Rizamatu.

Nie mogę!!! :-((
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-12-22 11:04:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bs6dj5$hav$...@n...news.tpi.pl...

> Koreański język chce mi się instalować.

Ty to masz zachciewajki! :-)

> Możesz wrzucić opis tutaj?
No przecież podałem. Fotkę Ci mogę posłać!

> Ale i tak odiana jest pewnie nie do zdobycia.

Wszystko jest do zdobycia! Nawet mam pomysł gdzie i jak! :-)

> A jest coś ciekawego w USA?

Indianie. Cindy Crawford. Kaczor Donald. No i Michał!

> Mają tam jakieś ciekawe odmiany?

Oczywiście. Jesień tam się zmienia w zimę. I to jest jakas odmiana choc nie
jestem pewien czy na lepsze.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

7. Data: 2003-12-22 13:06:36

Temat: Re: Odp: po co mi to było???
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za życzenia świąteczne.
Nie potrafię tak ładnie pisać, więc tylko odpowiem : Tobie również.
Przy okazji tego wątku znalazłem ciekawy link:

http://www.northernwinework.com/

Pozdrawiam
Paweł L.

8. Data: 2003-12-22 17:00:49

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> Spać nie będę mógł dopóki tego nie
> zorganizuję! A i tak już prawie cienia nie rzucam... :-(((
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Tak na Ciebie wyznanie Zosi podziałało :-)
:-) Bogusław

9. Data: 2003-12-22 17:09:05

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Janusz Czapski
> (...)
>
> Tak na Ciebie wyznanie Zosi podziałało :-)
> :-) Bogusław

Przecież napisałam "CHYBA"
Pozdrawiam - Zosia

10. Data: 2003-12-22 17:22:50

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bs5f7p$dpr$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> A i tak już prawie cienia nie rzucam... :-(((
> ;-)

Hejka. To chociaż rzuć palenie! :-)
Pozdrawiam rozrzutnie Ja...cki

gorczyca