grill na balkonie w blokowisku ???

1. Data: 2004-07-09 10:09:31

Temat: grill na balkonie w blokowisku ???
Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy sa jakies przepisy ktore by zabranialy rozpalania grila na balkonie w
blokach np spoldzielczych ???
Pomijam sprawe "robienia smaku " sasiadom/
Czy ktos moze miec zastrzerzenia?
Mi to nie przeszkadza, mimo ze czasami takie zapachy wpadaja do mieszkania
od innych.
--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

1. Data: 2004-07-09 10:13:05

Temat: Re: grill na balkonie w blokowisku ???
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Remek" <c...@c...tam.pl> wrote in message

> czy sa jakies przepisy ktore by zabranialy rozpalania grila na balkonie w
> blokach np spoldzielczych ???

Zdaje się, że pod p/pożarowe to można podciągnąć.

> Pomijam sprawe "robienia smaku " sasiadom/

Pomijasz najważniejszą sprawę. I niedokładnie ją nazywasz, bo nie jest to
kwestia ronienia smaku sasiadom, ale raczej ich zadymiania i podduszania.
Dymek z grilla na świeżym powietrzu jest nieszkodliwy, ale ten sam dymek
wpadający przez okno do mieszkania potrafi być już ciężki do zniesienia.

J.

1. Data: 2004-07-09 10:22:37

Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cclr3j$a49$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> Dymek z grilla na świeżym powietrzu jest nieszkodliwy, ale ten sam dymek
> wpadający przez okno do mieszkania potrafi być już ciężki do zniesienia.

p/pożarowe chyba jednak nie, do czego by sie mieli przyczepic? a co do
zadymiania np pod zakrywanym grilem to sadze ze taki na chwileczke otwarty
gril nie bedzie zbytnio dymil.
Mam widok na sasiada z naprzeciwka, ktory to robi notorycznie-jednakze na
grilu gazowym lecz skutki chyba podobne

1. Data: 2004-07-09 10:34:27

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> p/pożarowe chyba jednak nie, do czego by sie mieli przyczepic?

Do faktu używania otwartego paleniska w (balkon to też "w") budynku do tego
nieprzystosowanym chociażby.

> a co do
> zadymiania np pod zakrywanym grilem to sadze ze taki na chwileczke otwarty
> gril nie bedzie zbytnio dymil.

Na chwileczkę otwarty????? A zakryty nie dymi? Taki szczelny? To niby jakim
cudem się w nim cokolwiek pali? ;-)

> Mam widok na sasiada z naprzeciwka, ktory to robi notorycznie-jednakze na
> grilu gazowym lecz skutki chyba podobne

Grill gazowy nie dymi, to znaczna różnica.

J.

1. Data: 2004-07-09 10:45:46

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jul 2004 12:09:31 +0200 I had a dream that Remek <c...@c...tam.pl> wrote:

> [...]
> Czy ktos moze miec zastrzerzenia?
> Mi to nie przeszkadza, mimo ze czasami takie zapachy wpadaja do mieszkania

My robiliśmy czasem na ostatnim piętrze, gdy nie było wiatru.
Niżej można skutecznie ludzi przytruć :(

1. Data: 2004-07-09 12:08:14

Od: "Gosia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedys ze znajomymi zrobilam grilla na balkonie na I pietrze i kiedy na
chwilke wyszlismy do kuchni uslyszelismy ze cos sie dzieje za oknami to byla
straż pożarna....jechali do nas ;-) a wlasciwie to juz byli na drabinie pod
balkonem. Musielismy zaplacic za ich przyjazd. wiec nie radze
G.
Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

pracodawców.

1. Data: 2004-07-23 09:54:25

Od: "lotrek" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej sam se w środku rozpal. Idź na całośc i zrób ognisko. Wolnoś
tomku....

Lotrek

Jaka lampa do łazienki?
Farba lateksowa - czym pokryć?
Naroznik z plytek...
czy ktos widzial taki kinkiet?
Filtr HEPA H13 - zmywalny - macie jakies doswiadczenia ?