grill + wegetarianin

1. Data: 2000-07-04 13:40:51

Temat: grill + wegetarianin
Od: Theli <k...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym nakarmic wegetarianina na garden party, gdzie glowne dania beda
grilowane? Nie chce, zeby zajadal suchy chleb z marchewka...

Theli

1. Data: 2000-07-04 14:00:00

Temat: Re: grill + wegetarianin
Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote in message <3...@a...edu.pl>...

>Czym nakarmic wegetarianina na garden party, gdzie glowne dania beda
>grilowane? Nie chce, zeby zajadal suchy chleb z marchewka...
wrzuc na grilla dosc grube plastry tofu, uprzednio zamarynowane w sosie
sojowym z odrobina imbiru, najlepiej swiezego, dobre sa tez warzywa z
grilla, np. cebula, cukinia, brokuly, marchew, ziemniaki, wszystko
pokrojone, bo inaczej beda sie bardzo dlugo piekly, trzeba je posmarowac
oliwa, najlepiej z czosnkiem i jakimis ziolami.
katarzyna sornat

1. Data: 2000-07-04 14:19:43

Od: "Sweetek" <s...@d...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

banany wrzuca sie na grilla, jak skorka zupelnie zbrazowieje to podajesz na
talerzu, rozcinasz w srodek ryz, kako i bita smietane.
rewelacja.
s.

<8jsqn6$3iog$1@newssvr03-int.news.prodigy.com>...

1. Data: 2000-07-04 15:05:25

Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <k...@a...edu.pl> wrote
in message news:3961E963.F6B8DE9B@amu.edu.pl...

> Czym nakarmic wegetarianina na garden party, gdzie glowne dania beda
> grilowane? Nie chce, zeby zajadal suchy chleb z marchewka...

Moze znajdziesz cos jeszcze w wegetarianskiej ksiazce kucharskiej na:

http://www.mikrus.pw.edu.pl/~kazala/ks/

> Theli

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-07-04 19:47:55

Od: Michal <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Doloz na grila kilka kolb kukurydzy i ziemniaki.
Kukurydza wymaga jakies 30 min, ziemniaki szczypte
dluzej. Do ziemniakow kwasna smietana ze szczypiorem
a do kukurydzy maslo. Obydwie rosliny mozna robic
w skorupach i skorce, obrane (wymagaja uwaznego
przewracania) lub zawiniete w aluminium.
Michal

1. Data: 2000-07-05 09:33:18

Temat: Odp: grill + wegetarianin
Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie fantastyczne masełko czosnkowe: kilka łyżek margaryny lub masła, do
tego wyciśnięte ząbki czosnku, bazylia, papryka czerwona, sól,pieprz - razem
wymieszać.
Potem wystarczy przeciąć wzdłuż średnia cukinię, posmarować masełkiem,
zawinać w folię i na grill, tak samo można przygotować ziemniaki - pokrojone
w ćwiartki i kukurydzę.
Poza tym super jest świeża bagietka posmarowana masełkiem czosnkowym i
położona na grilu na kilka minut, uwaga żeby jej nie przypalić!

Użytkownik Theli <k...@a...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...edu.pl...

1. Data: 2000-07-05 11:08:14

Od: Theli <k...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim. Na pewno skorzystam z tych przepisow.

Theli.

1. Data: 2000-07-05 21:23:22

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Czym nakarmic wegetarianina na garden party, gdzie glowne dania beda
> grilowane? Nie chce, zeby zajadal suchy chleb z marchewka...
>
> Theli

W takiej samej marynacie jak mieso zamarynuj grzyby portabello i
grilluj, az beda miekkie. Smakuja prawie jak mieso.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-07-06 11:07:23

Od: Theli <k...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> W takiej samej marynacie jak mieso zamarynuj grzyby portabello i
> grilluj, az beda miekkie. Smakuja prawie jak mieso.
> Magdalena Bassett

Nie slyszalam nigdy o takich grzybkach. Gdzie je mozna dostac?

Theli

1. Data: 2000-07-06 15:29:47

Od: Slavek <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Nie slyszalam nigdy o takich grzybkach. Gdzie je mozna dostac?
>
> Theli

W calej ameryce polnocnej, no moze przesadzilem, ale w USA i Kanadzie
napewno.

pozdrawiam,

Slav

Placek z czereśniami i galaretka
surowka dla Ani
Dziczyzna przetrzymana w zamrażarce-odp.
przepis
4 lipca