gronkowiec

1. Data: 2003-09-24 09:06:20

Temat: gronkowiec
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są objawy zakażenia gronkowcem złocistym - chodzi mi o zakażenie
skórne. Czy z takim problemem idzie się do dermatologa czy do lekarza
pierwszego kontaktu?
agata

2. Data: 2003-09-24 09:15:54

Temat: Re: gronkowiec
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkrmq3$1kc$...@k...task.gda.pl,
agatka <A...@i...com>:
> Jakie są objawy zakażenia gronkowcem złocistym - chodzi mi o zakażenie
> skórne. Czy z takim problemem idzie się do dermatologa czy do lekarza
> pierwszego kontaktu?

Z problemem typowo skórnym - do dermatologa, bez skierowania.

--
Robert

3. Data: 2003-09-24 11:19:03

Od: "Robert Kuszyński" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> Jakie są objawy zakażenia gronkowcem złocistym - chodzi mi o zakażenie
> skórne. Czy z takim problemem idzie się do dermatologa czy do lekarza
> pierwszego kontaktu?
> agata

Przykładem zakażenia może być pospolity czyrak - zapalenie mieszka
włosowego -
wywoływane jest w wiekszości przez gronkowca złocistego

Pozdrawiam Robert

4. Data: 2003-09-24 17:40:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Sep 2003, agatka wrote:

> Jakie są objawy zakażenia gronkowcem złocistym - chodzi mi o zakażenie
> skórne. Czy z takim problemem idzie się do dermatologa czy do lekarza
> pierwszego kontaktu?

zazwyczaj jest to czyrak lub czyracznosc lub inne stany infekcyjne skory

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz