gronkowiec zlocisty w gardle-było już?

1. Data: 2002-03-26 18:40:02

Temat: gronkowiec zlocisty w gardle-było już?
Od: "STAN" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy autoszczepionka to najlepszy sposób?
jak jeszcze można zlikwidować gronk.zloc???
jest to dla nas spory problem(rodziny) ,dlatego szukam wszelkich info...
dzieki z gory

pozdro
st

2. Data: 2002-03-26 22:23:20

Temat: Re: gronkowiec zlocisty w gardle-było już?
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy autoszczepionka to najlepszy sposób?
Jezeli to pierwszy raz proponuje najpierw zwykla antybiotykoterapie (nie
zapominaj o Trilac lub Lakcid przy antybiotyku). Zwykle pomaga. Co do
autoszczepionki to ostatecznosc, ale skuteczna.

> jak jeszcze można zlikwidować gronk.zloc???
j.w.

> jest to dla nas spory problem(rodziny) ,dlatego szukam wszelkich info...
> dzieki z gory

violeczka

3. Data: 2002-04-06 14:44:36

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Mar 2002 19:40:02 +0100, "STAN" <s...@w...pl> wrote:

>czy autoszczepionka to najlepszy sposób?
>jak jeszcze można zlikwidować gronk.zloc???
>jest to dla nas spory problem(rodziny) ,dlatego szukam wszelkich info...
>dzieki z gory

Nie mialam problemow z gardlem, ale gronkowiec zlocisty usadowil mi
sie na skorze. Zastosowalam autoszczepionke, minelo kilka miesiecy i
problemu ze zlocistym juz nie ma....Skora nadal wyglada nie najlepiej,
ale okazalo sie, ze mam jakies inne bakterie(wiadomo, skora byla stale
narazona na zakazenia, z powodu ropnych wykwitow) i teraz biore
nastepna autoszczepionke. Wierze, ze znowu pomoze!!!
A co do samej autoszczepionki, to musze powiedziec, ze to naprawde nic
strasznego!!!

Saanale

4. Data: 2002-04-08 10:55:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Apr 2002, Saanale wrote:

> A co do samej autoszczepionki, to musze powiedziec, ze to naprawde nic
> strasznego!!!

niektorzy specjalisci mikrobiolodzy bardzo krytykuja leczenie
autoszczepionkami - polecam archiwum dyskusjne listy lek-med
(http://achilles.wam.lodz.pl) ale faktem jest, ze sam wysylam
niektorych pacjentow na wykonywanie autoszczepionek oczywiscie
w porzadnych pracowniach mikrobiologicznych

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]